دوره MBA گرایش گردشگری

دوره مدیریت mba

MBA

_
_

گرایش گردشگری

_
3 ماه الی 1 سال
طول دوره
300 ساعت
مدت دوره
نقد و اقساط
نحوه پرداخت
حضوری/غیرحضوری
نحوه برگزاری
وزارت علوم
مدرک پایان دوره
هیئت علمی
مدرس دوره

گواهینامه معتبر وزارت علوم

قابل ترجمه ویژه مهاجرت

دارای تاییدیه WES

برای دریافت مشاوره رایگان ، عدد ۱ را به ۵۰۰۰۲۲۸۵۲۰ ارسال فرمائید
سوالات متداول

MBA چیست؟

MBA مخفف  Master of Business Administration، به معنی مدیریت ارشد کسب و کار می باشد.  این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب وکار  برگزارمی شود. MBA در کشورهای توسعه یافته دوره ای شناخته شده و بسیار پرطرفدار برای مدیران و از جمله رشته های گرانقیمت بشمار می رود.

این دوره مناسب چه کسانی می باشد؟

دوره MBA یکی از کامل‌ترین دوره‌ هایی است که در آن از صفر تا صد فعالیت های اجرایی یک شرکت یا سازمان را به مدیران آموزش می دهیم.

اگر شما یک مدیر اجرایی، بازاریابی و یا یک کارآفرین هستید و یا قصد دارید در آینده در پست های مدیریتی مشغول به کار شوید، حضور در این دوره جایگاه مناسبی برای شما ایجاد می نماید.
این دوره علاوه ‌بر مدیران و صاحبان کسب و کار، کارشناسان IT، مدیران استراتژی و بازاریابی و در نهایت هر فردی که به دنبال یافتن پست های مدیریتی در سازمان و شرکت ها است پیشنهاد می‌شود.

مزایای شرکت در این دوره چیست؟

افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند علاوه بر فراگیری مهارت های مدیریت اجرایی یک سازمان دولتی یا شرکت تجاری ، گواهینامه ای مبنی بر تخصص ، مهارت و دانش سطح حرفه ای کسب وکار را نیز اخذ میکنند و در این دوره ها به شبکه ای از مدیران و صاحبان کسب وکار که در سطح ملی و بین المللی فعالیت دارند مرتبط خواهند شد.

اعتبار مدرک پایان این دوره چگونه است؟

گواهینامه پایان این دوره که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوی بوده که با هولوگرام رسمی و شماره سریال اختصاصی در وبسایت VOHEC.IR قابل استعلام بوده و قابلیت ترجمه رسمی وزارت دادگستری و امورخارجه را نیز دارا می باشد.

آنچه می آموزید

اصول کارآفرینی در زمینه توریسم یا گردشگری

تکنیک ها و مهارتهای بازاریابی در صنعت گردشگری

آشنایی با امور مالی در صنعت توریسم

آشنایی با شیوه های تبلیغات سنتی و مدرن در حوزه گردشگری

آشنایی با تجارت الکترونیک و IT و کاربرد آنها در گردشگری

آشنایی با مقاصد گردشگری مهم داخلی و خارجی

چگونگی تدوین مدل کسب وکار مناسب با صنعت توریسم

شیوه مدیریت کارکنان و منابع انسانی کسب وکارهای حوزه گردشگری

آشنایی با زنجیره تامین در توریسم داخلی و خارجی

سرفصل ها

اصول بازاریابی

اقتصاد برای مدیران

برنامه ریزی استراتژیک

تئوری سازمان و سازماندهی

حسابداری برای مدیران

مدیریت رفتار سازمانی

روشهای تصمیم گیری برای مدیران

بازاریابی گردشگری

نظریه های کاربردی گردشگری

زنجیره تأمین در گردشگری

استراتژی های کسب وکار گردشگری

سیستم های اطلاع رسانی و حقوق گردشگری

فناوری های نوین در کسب وکارهای گردشگری

ایجاد کسب وکار در گردشگری

توضیحات دوره

MBA گردشگری چیست:

دوره MBA که مخفف عبارت Master of Business Administration  ، به معنی مدیریت کسب و کارمی باشد.
این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب ­وکاربرگزار میگردد تا بتوانند در تدوین جهت‌گیرهای راهبردی و همچنین حل مسائل واقعی محیط کار موثر باشند.
رونق کسب وکار و توسعه شرکتها بدون داشتن مهارتهای کلیدی کسب وکار امکان پذیر نمی­باشد و این یکی از بزرگترین چالشهای فارغ التحصیلان رشته های فنی مهندسی و غیربازرگانی در دنیا می باشد تا اینکه دانشگاه­های معتبری همچون هاروارد ، مدارس بازرگانی خود را افتتاح و در سال های اخیر دوره MBA  را به منظور آموزش مدیران و صاحبان کسب وکاری که دانش تخصصی در حوزه تجارت و بیزینس ندارند،معرفی کردند. به همین دلیل این سال های دوره رونق MBA می­ باشد ، در سالهای اخیر خوشبختانه شاهد تخصصی نمودن این دوره و ورود به حوزه های کسب و کار بصورت تخصصی بوده ایم به شکلی که دیگر دوره MBA با گرایشهای تخصصی از جمله MBA گردشگری ، MBA بازاریابی ، MBA مالی و سرمایه گذاری و… بوده ایم.

از این رو موسسه خاه مدیران با تکیه بر تیم هیت علمی خود و صرف هزینه و زمان با شناسایی معظلات حوزه های تخصصی از جمله گردشگری و توریسم که خود دارای جامعه آماری بالا و جابجایی مبالغ بالایی می باشد اقدام به تولید بسته آموزشی MBA گردشگری در قالب یک دوره غیرحضوری نموده است .

قطعا قبل از شروع آموزش در شاخه خاصی ، ابتدا باید سرفصل های قابل تدریس در آن دوره را بدانیم تا بتوانیم راحت تر تصمیم بگیریم. سرفصل های این دوره بسیار متنوع و جامع می باشد تا بتواند تمامی جنبه های آموزشی را دربرگیرد.دوره MBA گردشگری شامل  دو بخش عمومی و تخصصی به شرح ذیل می باشد.

در بخش عمومی دوره MBA گردشگری مهارتها و توانایی هایی که یک مدیریت آژانس گردشگری نیاز دارد را پوشش می دهد از جمله این مهارتهای مذاکره ، ارتباط با مشتری ،مدیریت منابع انسانی ، حسابداری مدیریت و … می باشد و در بخش تخصصی دوره MBA گردشگری توانایی های تخصصی از جمله طراحی برنامه استراتژیک یک آژانس مسافرتی ، طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی ،مدیریت استراتژیک توریسم، مدیریت جاذبه ها و مقاصد گردشگری و … را آموزش می دهد.

دانشجویان دوره MBA گردشگری چه مهارت هایی را کسب خواهند کرد:

دانشجویان MBA گرایش گردشگری در این دوره مباحث مربوط به مدیریت کسب وکارهای حوزه توریسم ،مدیریت مالی ، اصول کارآفرینی گردشگری ، چگونگی ایجاد یک برنامه استراتژیک ، برنامه ریزی درست برای تبلیغات هدفمند ، اصول حسابداری را به صورت نوین وکاربردی خواهندآموخت.

مباحثی که در این دوره خواهید آموخت ، ارتباط مستقیمی با میزان کاربردشان در بازار آینده کاریتان دارد و تلاش شده است که از پرداختن به مفاهیم غیرضروری و غیرکاربردی پرهیز شود.

در پایان این دوره قادر خواهید بود جلسات مختلف را مدیریت کرده و نقشه استراتژیکی برای سازمان طراحی کنید. همچنین به بازاریابی حرفه ای تبدیل شده و هنگام فروش محصولات خود با دقت بیشتری عمل خواهید کرد. فنون مذاکره را به خوبی فرا گرفته و در مواقع بحرانی بهترین تصمیم را خواهید گرفت.

دستاورد دیگری که دوره MBA برایتان خواهد داشت، بهبود روابطتان با مشتری و همچنین آشنایی کامل با سیستم CRM می باشد. در نهایت، مهم ترین دستاورد برای شرکت کننده، بهبود جایگاه شغلی و در نتیجه افزایش درآمد می باشد.

بازار کار MBA گردشگری :
در نگاه نخست باید این مسئله را مطرح کنیم که مدارک ارائه‌شده توسط موسسات آموزش عالی آزاد از سوی وزارت علوم قابل تایید هستند و درواقع این مدارک تحت‌نظارت این ارگان که بالاترین مرجع آموزشی کشور است صادر می‌شود. شما این امکان را در اختیار دارید که بارکد درج شده بر روی مدرک خود را از طریق سایت وزارت علوم استعلام نموده و هویت آن را بررسی نمایید.

گواهینامه MBA گردشگری به‌اندازه‌ای اعتبار دارد که شما برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای بین‌‌المللی یا اشتغال در شرکت‌های خارجی در کشورهای مختلفی نیز امکان استفاده از آن را خواهید داشت. این مدرک اعتبار جهانی دارد و توسط بسیاری از شرکت‌های خارجی پذیرفته می‌شود. مدرک MBA گردشگری در خارج از کشور همسطح کارشناسی ارشد شناخته شده و اعتبار زیادی را به دارنده مدرک می افزاید

تمام کسب‌وکارها به افراد ماهر و متخصصی نیاز دارند ، از طرفی ممکن ‌است شما تمایل به راه‌اندازی یک تجارت داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده‌ است که اصول و مبانی پایه آن را بیاموزید و تمام رویاهای همیشگی خود را محقق کنید.

این موارد در حالی ‌است که شما قصد راه‌اندازی کسب‌وکاری را نداشته باشید و تنها تمایل به داشتن شغلی در تجارت دیگران داشته باشید. هدف اصلی دوره‌های MBA گردشگری آن است که مدیران و صاحبان مشاغل و کارآفرینان را برای دستیابی به قدرت مدیریت بهینه راهنمایی کند درنتیجه افرادی که موفق به دریافت مدارک مرتبط با این مهارت‌ها می‌شوند، از حقوق و مزایای بسیاری بهره‌مند می‌شوند. بدون درنظر گرفتن اینکه این تکنیک‌های مدرن را در کسب‌وکار خود به‌کار می‌بندید یا آن را صرف تجارت دیگران می‌کنید، منجر به موفقیت‌های تجاری و مالی شما و تجارت مذکور خواهد شد.
جامعه همواره به مدیران کارآمد نیاز دارد. از طرفی چون مخاطبان این صنف کاری مسافران و توریست ها هستند ، بازار کار این رشته به شدت پررونق و با ثبات بالای درآمدی پیش بینی شده است ضمنا خاطرنشان می شود این حوزه دارای بازار کاری بسیار خوبی در خارج از کشور نیز می باشد ، بصورتی که بسیاری از افراد با اخذ مدرک پایان دوره و ترجمه آن در خارج از کشور مشغول به فعالیت شده اند .

اما چه چیزی موجب تضمین بازار کار این شاخه میشود؟

صنعت گردشگری با توجه به گسترش روزافزون و ارتباط مشاغل مختلف با آن نیاز به مهارتهای عملی و علمی بصورت ترکیبی با هم می باشد و شرکت در این دوره خود باعث برطرف شدن خلا دانشگاه با این صنعت می باشد و حتی با توجه به اعتبار مدرک دریافتی پایان دوره خود عدم دارا بودن مدرک دانشگاهی را ، کم رنگ خواهد نمود، با افزایش تعدادی شرکت ها و آژانس های مسافرتی، شما به عنوان فردی که دوره مدیریت را فراگرفته است می توانید سهم بیشتری از بازار صنعت گردشگری را به خود اختصاص دهید .

فرض کنید مدیر و کارآفرینی در حوزه کاریش ، توانایی مدیریت مالی ، چیدن استراتژی برای دورنمای کار خود و مدیریت تبلیغات را به صورت حرفه ای و تخصصی نداند. یا مثلا در مورد مباحث تخصصی مزیت های رقابتی کسب و کار ، اصول کارآفرینی و مشتری مداری اطلاعاتی نداشته باشد. با اینکه بازار کار این شاخه به دلایل مذکور پررونق خواهد بود ، اما به دلیل عدم وجود اطلاعات و مهارت کافی مدیر آن کسب و کار ، چه تضمینی برای بهترین بودن وجود دارد.

مزایای دوره MBA گردشگری:
کسب تخصصی های لازم:

تمام تلاش مان در این دوره این است که با ارائه بهترین نکات آموزشی وحذف نکات بیهوده ، روند آموزشی تسریع شود و سطح کیفی آن بالا رود. در این دوره شما تمامی تخصص های لازم برای راه اندازی و یا گسترش کسب و کار خود در حوزه گردشگری و توریسم  را خواهید آموخت و پس از اتمام دوره به راحتی میتوانید وارد بازار کار شده و کسب و کار شخصیتان را راه اندازی کنید.

اساتید دوره:

جهت افزایش بازده آموزشی ، از بهترین و نوین ترین روش ها و ابزار های آموزشی استفاده می شود. تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و شیوه آموزشی موسسه هم از این روند جدا نیست.

تدریس بر اساس بازار کار:

اصلی ترین فاکتور متمایز کننده این دوره ، تدریس بازار محور است. در اکثر دوره ها ، صرفا کلیشه هایی آموزش داده میشود که نقش کاربردی ای در بازار آینده کاری فرد ندارند. در این دوره تمامی تخصص ها ، با توجه به نیاز بازار و نه کلیشه های همیشگی آموزش داده میشوند.

شیوه برگزاری دوره MBA گردشگری:

دوره MBA گردشگری به دو شیوه حضوری و غیرحضوری برگزاری می شود .

دوره حضوری MBA گردشگری :

دوره حضوری MBA گردشگری طی یکسال و در ۳۰۰ ساعت برای شرکت کنندگان در ایام آخر هفته (پنج شنبه و جمعه )  برگزار می شود. این دوره توسط اساتید مجرب و تراز اول کشور تدریس شده و به همین دلیل نگرانی از بابت نحوه تدریس اساتید وجود نخواهد داشت.

خاطرنشان می شود در صورت عدم حضور دانشجویان در هر جلسه فایل آموزشی در سامانه آموزش غیرحضوری LMS موسسه جهت دستیابی دانشجویان به مباحث جلسات مقدور می باشد .

دوره غیرحضوری MBA گردشگری:

در دنیای امروز افراد مشغله های فراوانی دارند به خصوص شرایط کنونی جامعه که به علت ویروس کرونا برخی افراد تمایل به شرکت در کلاس های حضوری را ندارند باعث شد تا خانه مدیران با استفاده از فن آوری های روز آموزشی اقدام به برگزاری دوره های غیرحضوری نماید تا افراد بتوانند در هر شرایطی از آموزش های مختلف بهره مند شوند.

دوره غیر حضوری MBA گردشگری، به طور خاص برای افرادی در نظر گرفته شده است که به علت مشغله کاری و یا دوری مسافت نمی توانند به صورت حضوری در کلاسها شرکت نموده و یا نمی توانند مدت زمان طولانی را صرف یادگیری و آموزش نمایند ،همچنین برای افرادی که در این حوزه دانش و مهارت لازم را داشته اند ولی فاقد مدرک آموزشی معتبر می باشند پیشنهاد می شود.
دوره غیر حضوری MBA گردشگری به دلیل کوتاه بودن دوره و همچنین پایین بودن هزینه آن نسبت به دوره حضوری ، به طور خاص مورد استقبال افراد قرار می گیرد.
در دوره های غیرحضوری MBA گردشگری محتوای آموزشی توسط اساتید تراز اول داخل و خارج از کشور بصورت محتوای آموزش تصویری تولیدشده در سامانه آموزش الکترونیک LMS موسسه و یا پلتفرم آموزشی موسسه بنام ویدمی (سرویس اشتراک ویدیو آموزشی ) در دو نسخه اندروید و آیفون عرضه می شود.
مزایای دیگر دوره غیرحضوری MBA گردشگری موسسه خاه مدیران نسبت به سایر موسسات امکان شرکت دانشجویان غیرحضوری MBA گردشگری در کلاسهای آنلاین جهت رفع مشکلات دانشجویان محترم می باشد، لذا دانشجویان دوره های غیرحضوری MBA گردشگری همچون شرکت کنندگان دوره حضوری امکان ارتباط با اساتید مجموعه را خواهند داشت

آموزش دوره بدون پیش نیازهای مدیریتی

کلیه آموزشهای دوره MBA گردشگری بر اساس نیاز آژانسهای مسافرتی و صنعت توریسم  طراحی شده است و مباحث بصورت کاملا کاربردی (صفر تا صد) تدوین گردیده است به شکلی که دیگر نیاز به هیچ پیش زمینه آموزشی نمی باشد و فرد با شرکت دوره MBA گردشگری  با تمام مهارتها و دانشهای مورد نیاز جهت راه اندازی  و گسترش  یک آژانس مسافرتی آشنا می شود

پنل کاربری آموزشی بصورت مادام العمر

پس از ثبت نام در دوره یک پنل آموزشی در اختیار شرکت کننده قرارداده می شود که در آن محتوای آموزشی اعم از کتب الکترونیک ، ویدیو های آموزشی و پادکستهای مدیریتی قرارداد شده است و شرکت کنندگان می تواننده بصورت همیشگی از این محتواها استفاده نمایند همچنین با بروز رسانی محتواها شرکت کنندگان امکان دسترسی به محتواها را خواهند داشت.

ارتباط با سایر مدیران کسب و کارها

با توجه به این نکته که قالبا تمام شرکت کنندگان دوره MBA، خود دارای کسب و کار بوده لذا از جمله مزایای منحصر به فرد این دوره ، امکان ارتباط شرکت کننده ها با یکدیگر و ایجاد شبکه های کاری می باشد.
لذا به سبب اینگونه ارتباطات برای شرکت کننده فرصت شغلی مناسبی نیز ایجاد می شود.
استفاده از تجربه افراد نیز می تواند سرعت پیشرفت را افزایش دهد.

هزینه مناسب و پرداخت اقساطی

با وجود گستردگی مباحث و استفاده از هیئت علمی با سابقه در تدریس، هزینه دوره کاملا منصفانه می باشد. با این وجود موسسه خانه مدیران سعی نموده تا با امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی در رفع مشکل افراد هنگام شرکت در دوره ها را داشته باشد
لازم به ذکر است این اقساط به صورتی تنظیم شده اند که کمترین فشار را به شرکت کننده وارد کند. در حقیقت تلاش موسسه خانه مدیران این است که شخص با تمرکز بر روی مباحث دوره و نه هزینه آن، مباحث را به خوبی بیاموزد.

 

گواهینامه MBA گردشگری:

بعد از کیفیت آموزش، مهم ترین بخشی که در هنگام انتخاب دوره باید مورد توجه قرار دهید،مدرک پایان دوره می باشد. بسیاری از موسسات که دوره های MBA گردشگری را برگزار می نمایند در پایان دوره مدرکی به شرکت کنندگان اعطا نمی کنند، برخی دیگر از موسسات نیز مدارکی را ارائه می دهند که فاقد اعتبار می باشد این عامل در آینده هنگام استخدام،مهاجرت و یا جمع آوری رزومه ، شخص را با مشکل مواجه می نماید.
مطمئنا یکی از مهم ترین مسائلی که افراد هنگام ثبت نام در موسسه به آن اهمیت زیادی می دهند، مدرک اعطایی موسسه می باشد. طبیعتا هر اندازه گواهینامه پایان دوره (مدرک) از اعتبار بیشتری برخوردار باشد شرکت کننده در دوره پس از فارغ التحصیلی آسان تر می تواند آن را در به سازمانها ارایه نماید. موسسه خانه مدیران به فارغ التحصیلان خود مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را ارائه می دهد که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز اعتبار دارد. به همین جهت حتی اگر شخصی قصد مهاجرت داشته باشد می تواند مدرک خود را ترجمه کرده و در کشور مورد نظر خود ارایه نماید .
خاطرنشان می شود گواهینامه پایان دوره مورد تایید و ممهور به مهر وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده با امکان تایید و ترجمه قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ویژه متقاضیان مهاجرت می باشد و فارغ التحصیلان می توانند جهت استعلام گواهینامه خود با وارد کردن بارکد درج شده در روی گواهینامه در سایت www.vohec.ir نسبت به دریافت اصالت گواهینامه خود اقدام نمایند .

دوره های پیشنهادی