دوره MBA گرایش بازرگانی

دوره مدیریت mba

MBA

_
_

گرایش بازرگانی

_
3 ماه الی 1 سال
طول دوره
300 ساعت
مدت دوره
نقد و اقساط
نحوه پرداخت
حضوری/غیرحضوری
نحوه برگزاری
وزارت علوم
مدرک پایان دوره
هیئت علمی
مدرس دوره

گواهینامه معتبر وزارت علوم

قابل ترجمه ویژه مهاجرت

دارای تاییدیه WES

برای دریافت مشاوره رایگان ، عدد ۱ را به ۵۰۰۰۲۲۸۵۲۰ ارسال فرمائید
سوالات متداول

MBA چیست؟

MBA مخفف  Master of Business Administration، به معنی مدیریت ارشد کسب و کار می باشد.  این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب وکار  برگزارمی شود. MBA در کشورهای توسعه یافته دوره ای شناخته شده و بسیار پرطرفدار برای مدیران و از جمله رشته های گرانقیمت بشمار می رود.

این دوره مناسب چه کسانی می باشد؟

دوره MBA یکی از کامل‌ترین دوره‌ هایی است که در آن از صفر تا صد فعالیت های اجرایی یک شرکت یا سازمان را به مدیران آموزش می دهیم.

اگر شما یک مدیر اجرایی، بازاریابی و یا یک کارآفرین هستید و یا قصد دارید در آینده در پست های مدیریتی مشغول به کار شوید، حضور در این دوره جایگاه مناسبی برای شما ایجاد می نماید.
این دوره علاوه ‌بر مدیران و صاحبان کسب و کار، کارشناسان IT، مدیران استراتژی و بازاریابی و در نهایت هر فردی که به دنبال یافتن پست های مدیریتی در سازمان و شرکت ها است پیشنهاد می‌شود.

مزایای شرکت در این دوره چیست؟

افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند علاوه بر فراگیری مهارت های مدیریت اجرایی یک سازمان دولتی یا شرکت تجاری ، گواهینامه ای مبنی بر تخصص ، مهارت و دانش سطح حرفه ای کسب وکار را نیز اخذ میکنند و در این دوره ها به شبکه ای از مدیران و صاحبان کسب وکار که در سطح ملی و بین المللی فعالیت دارند مرتبط خواهند شد.

اعتبار مدرک پایان این دوره چگونه است؟

گواهینامه پایان این دوره که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوی بوده که با هولوگرام رسمی و شماره سریال اختصاصی در وبسایت VOHEC.IR قابل استعلام بوده و قابلیت ترجمه رسمی وزارت دادگستری و امورخارجه را نیز دارا می باشد.

آنچه می آموزید

مفاهیم اولیه مدیریت بازرگانی

برقراری ارتباط با مشتریان و مدیریت آن

مدیریت مالی و حساب‌ها

شناخت بازار و مشتریان

نحوه برقراری ارتباط با مشتریان هدف

برآورده‌ساختن نیازهای مشتریان

آموزه‌های مرتبط با عقد قراردادهای داخلی و بین‌المللی و حقوق مرتبط با آن

شناخت و آگاهی از تکنولوژی‌های مرتبط

طراحی و اجرایی‌کردن استراتژی‌های بازرگانی

تحلیل بازار و طراحی استراتژی‌های مرتبط با آن

آشنایی با مفاهیم اولیه بازاریابی

طراحی مسیر و نقشه راه بازاریابی

آموزش قیمت‌گذاری‌های منطقی

برندسازی و هویت آن در کسب‌وکارها

یافتن مشتریان هدف

آموزش مذاکرات تجاری و بررسی عوامل موفقیت یا شکست در آن

سرفصل ها

اصول بازاریابی

اقتصاد برای مدیران

برنامه ریزی استراتژیک

مبانی کسب وکار و مدیریت

حسابداری برای مدیران

مدیریت رفتار کارکنان

سازمانهای پولی و مالی بین الملل

روشهای تصمیم گیری برای مدیران

اقتصاد بازرگانی

بازارها و نهادهای مالی ایران

مدیریت سرمایه گذاری ها

حقوق بازرگانی بین الملل

مدیریت صادرات و واردات

بازرگانی داخلی

توضیحات دوره

MBA بازرگانی چیست:

دوره MBA که مخفف عبارت Master of Business Administration  ، به معنی مدیریت کسب و کارمی باشد.
این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب ­وکاربرگزار میگردد تا بتوانند در تدوین جهت‌گیرهای راهبردی و همچنین حل مسائل واقعی محیط کار موثر باشند.
رونق کسب وکار و توسعه شرکتها بدون داشتن مهارتهای کلیدی کسب وکار امکان پذیر نمی­باشد و این یکی از بزرگترین چالشهای فارغ التحصیلان رشته های فنی مهندسی و غیربازرگانی در دنیا می باشد تا اینکه دانشگاه­های معتبری همچون هاروارد ، مدارس بازرگانی خود را افتتاح و در سال های اخیر دوره MBA  را به منظور آموزش مدیران و صاحبان کسب وکاری که دانش تخصصی در حوزه تجارت و بیزینس ندارند،معرفی کردند. به همین دلیل این سال های دوره رونق MBA می­ باشد ، در سالهای اخیر خوشبختانه شاهد تخصصی نمودن این دوره و ورود به حوزه های کسب و کار بصورت تخصصی بوده ایم به شکلی که دیگر دوره MBA با گرایشهای تخصصی از جمله MBA بازرگانی، MBA بازاریابی ، MBA مالی و سرمایه گذاری و… بوده ایم.
از این رو موسسه خانه مدیران با تکیه بر تیم هیت علمی خود و صرف هزینه و زمان با شناسایی معظلات حوزه های تخصصی از جمله کسب و کار و بازرگانی که خود دارای جامعه آماری بالا و جابجایی مبالغ بالایی می باشد اقدام به تولید بسته آموزشی MBA بازرگانی در قالب یک دوره غیرحضوری نموده است .

بازرگانی از جمله فعالیت‌های تجاری است که به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. اگر بدون دانش و تجربه کافی وارد این حوزه شوید، ممکن‌است به‌راحتی توسط غول‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه له ‌شوید!! دوره MBA گرایش بازرگانی همچون چتر نجاتی به شما این شانس را می‌دهد که با آموخته مناسبی وارد این حوزه تجاری شوید و حتی فرصت موفقیت‌های بزرگی داشته باشید.

بهتراست در ابتدا بدانید بازرگانی چیست و شما با ورود به این حوزه چه دستاوردهایی خواهید داشت؟!

همه فعالیت‌هایی که به خرید و فروش و مبادله کالا یا خدمات مرتبط می‌شوند، در حوزه بازرگانی قرار می‌گیرند. از دیرباز برخی افراد برای این کار اقدام می‌کردند و به تاجر یا بازرگان معروف بودند. امروزه نیز بازرگانی به شیوه‌های نوینی درحال انجام است و افراد بسیاری تمایل دارند با ورود به این حوزه سود و درآمد فراوانی کسب کنند.

هیچ حد و مرزی قادر به متوقف‌کردن بازرگانان و تجار نیست! آن‌ها بدون درنظر گرفتن هر مسئله دیگری تنها به کسب سود در هر شرایط و محیطی فکر می‌کنند. این روزها بازرگانی بین‌المللی نه‌تنها برای افراد سودآور است، بلکه منافع بسیاری را شامل حال کشورهای مختلف می‌کند. ارزآوری از جمله مزایای بازرگانی بین‌المللی محسوب می‌شود.

درصورتی‌که تمایل به راه‌اندازی شرکت یا موسسه‌ای در حوزه فعالیت‌های بازرگانی دارید، باید همه چیز را دررابطه ‌با مسائل پیرامون آن بدانید! با بهره‌مندی از دوره MBA گرایش بازرگانی به دو صورت مقدماتی و پیشرفته این فرصت را برای آموختن در اختیار خواهید داشت. این را بدانید راه‌‌اندازی این قبیل کسب‌وکارها حتی با وجود دانش و تجربه مناسب نیز پر ریسک محسوب می‌شود؛ حال شرایطی را تصور کنید که شما بدون بهره‌مندی از اطلاعات کافی و تجربه مورد نیاز خود را به طوفان حوادث بسیار در این مسیر بسپارید!

آیا چیزی در مورد انواع قراردادها می‌دانید؟ اگر همین حالا شرکت داخلی یا بین‌‌المللی تمایل به عقد قرارداد با شما داشته باشد، همه مسائل قانونی و حقوقی مرتبط با آن را می‌دانید؟ حتما می‌دانید که ورود به این حوزه بدون بهره‌مندی از این اطلاعات ممکن‌است تمام سرمایه شما را به باد دهد! بنابراین توصیه می‌کنیم دوره غیر حضوری MBA گرایش بازرگانی را سپری کنید و مدرک MBA را دریافت کنید.

چرا دریافت گواهینامه MBA بازرگانی توصیه می‌شود؟

دلیل اول آن‌که شما با دریافت اطلاعات و داده‌های ارزشمند در این حوزه با سازوکار آن آشنا می‌شوید و این فرصت را دارید که با قدم‌نهادن در این مسیر به سودهای سرشاری دست یابید! جالب‌است بدانید مزایا و تسهیلات بسیاری برای سرمایه‌گذاران در این زمینه وجود دارد و حتی در مواردی امکان تضمین بازگشت سرمایه به سرمایه‌گذار نیز وجود دارد. بنابراین، شما با سرمایه‌گذاری در این حوزه فرصت بزرگی برای رسیدن به رویای ثروتمند‌شدن خواهید داشت.

این درحالی‌است که دوره MBA گرایش بازرگانی با آموزه‌های مدرن و حرفه‌ای خود شما را برای کسب‌وکار در این حوزه به‌خوبی آماده می‌کند. به اطلاعات حقوقی و فنی در این حوزه نیاز دارید؟ مدرک MBA معتبری دریافت کنید. درواقع شما برای شروع هر تجارتی باید به مجموعه‌‌ای از مهارت‌ها و دانش تخصصی آن مسلط باشید که دوره MBA گرایش بازرگانی درواقع همان آموزش‌هاست.

دلیل بعدی آن است که گواهینامه MBA مراکز آموزش عالی آزاد تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر می‌شوند و کاملا معتبر هستند. اگر در این زمینه تردید دارید، هر زمان امکان پیگیری این مسئله از طریق وزارت علوم برای شما ممکن شده‌است. تنها کافی‌ است بارکدی که بر روی گواهینامه شما درج شده است در سایت استعلام مدارک وزارت علوم  استعلام کنید.

از دیگر دلایلی که بهره‌مندی از دوره MBA گرایش بازرگانی را مطلوب می‌کند، امکان استفاده عمومی از این آموزش‌هاست. آیا ساکن شهرستان هستید و رفت‌وآمد همیشگی به پایتخت شما را آزار می‌دهد؟ شرکت در این دوره‌ها این فرصت را در اختیار شما قرار داده‌است که در هر منطقه و شهری و بدون نیاز به حضور در تهران، همسان با سایر افراد آموزش ببینند و حرفه‌ای شوید. اساتیدی که در این دوره‌ها به آموزش متقاضیان مشغول هستند، عضو هیئت علمی بوده و در این حوزه بسیار مجرب هستند.

دلیل دیگر آن است که شما با شرکت در دروه‌ غیر حضوری MBA این فرصت را دارید که در بسیاری از هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. این مسئله مخصوصا برای کارآفرینانی که قصد کاهش هزینه‌های شروع کار و تجارت خود را دارند کاملا مطلوب خواهد بود.

مخاطبان دوره MBA چه کسانی هستند

در دوره MBA صفرتاصد فعالیت های اجرایی یک شرکت به افراد آموزش داده می شود از آن جایی که این دوره ها کاربردی هستند در صورت یادگیری صحیح، افراد در هر گرایشی که فعالیت داشته باشند، موفق خواهند شد.

مدیران اجرایی، کارآفرینان و بازاریابان از جمله مخاطبان اصلی این دوره می باشند، همچنین افرادی که در آینده قرار است به شغل های مدیریتی منصوب شوند نیز می توانند از آموزش های این دوره استفاده نمایند.

آخرین دسته از مخاطبان دوره MBA ، افرادی هستند که در رشته دیگری تحصیل کرده اند اما علاقه مند به شغل های مدیریتی هستند. به عنوان مثال شخصی که مدرک کارشناسی IT را دریافت کرده است و قصد دارد مدیریت یک مجموعه را برعهده بگیرد؛ و یا شخصی که قصد پر کردن خلاء های موجود در اطلاعات خود پس از پایان دانشگاه را دارد.

به تمام افرادی که به ورود به این حوزه تجاری علاقه‌مند هستند گذراندن این دوره‌ها توصیه می‌شود. درصورتی‌که نیاز به دریافت  اطلاعات کاملا تخصصی در این حوزه دارید، گذراندن این دوره به شما پیشنهاد می‌شود. در طول این دوره با مدیریت و مبانی آن آشنا خواهید شد و نظریه‌های مختلف در این حوزه را بررسی خواهید کرد.

ممکن‌است حتی شما مدیر یک شرکت بازرگانی نباشید یا قصد راه‌‌اندازی چنین شرکتی را نداشته باشید. در این ‌صورت با در اختیار داشتن این مدرک معتبر به یک کارمند، مدیر و مشاور حرفه‌ای در این زمینه تبدیل می‌شوید که کسب وکارها و تجارت‌های بسیاری تمایل به همکاری با شما خواهند داشت.

ویژگیهای دوره MBA
بیشترین تنوع در گرایشهای دوره MBA

موسسه خانه مدیران با بررسی کسب و کارهای مختلف و نیازسنجی آموزشی پستهای سازمانی اقدام به برنامه ریزی دوره MBA با بیشترین تنوع در گرایشهای این دوره نموده است ، به شکلی که افراد می توانند بر اساس نیاز و جایگاه شغلی خود گرایش مورد نظر خود را ثبت نام نمایند .

برگزاری دوره بصورت حضوری و غیرحضوری
دوره حضوری MBA:

دوره حضوری MBA طی یکسال و در ۳۰۰ ساعت برای شرکت کنندگان در ایام آخر هفته (پنج شنبه و جمعه )  برگزار می شود. این دوره توسط اساتید مجرب و تراز اول کشور تدریس شده و به همین دلیل نگرانی از بابت نحوه تدریس اساتید وجود نخواهد داشت،

دوره غیرحضوری MBA :
در دنیای امروز افراد مشغله های فراوانی دارند به خصوص شرایط کنونی جامعه که به علت ویروس کرونا برخی افراد تمایل به شرکت در کلاس های حضوری را ندارند باعث شد تا خانه مدیران با استفاده از فن آوری های روز آموزشی اقدام به برگزاری دوره های غیرحضوری نماید تا افراد بتوانند در هر شرایطی از آموزش های مختلف بهره مند شوند.

دوره غیر حضوری MBA ، به طور خاص برای افرادی در نظر گرفته شده است که به علت مشغله کاری و یا دوری مسافت نمی توانند به صورت حضوری در کلاسها شرکت نموده و یا نمی توانند مدت زمان طولانی را صرف یادگیری و آموزش نمایند ،همچنین برای افرادی که در این حوزه دانش و مهارت لازم را داشته اند ولی فاقد مدرک آموزشی معتبر می باشند پیشنهاد می شود.
دوره غیر حضوری MBA به دلیل کوتاه بودن دوره و همچنین پایین بودن هزینه آن نسبت به دوره حضوری ، به طور خاص مورد استقبال افراد قرار می گیرد.
در دوره های غیرحضوری MBAمحتوای آموزشی توسط اساتید تراز اول داخل و خارج از کشور بصورت آموزش تصویری تولید و در قالب دی وی دی های آموزشی و یا پلتفرم آموزشی موسسه بنام ویدمی (سرویس اشتراک ویدیو آموزشی ) در دو نسخه اندروید و آیفون عرضه می شود.
مزایای دیگر دوره غیرحضوری MBA موسسه خانه مدیران نسبت به سایر موسسات امکان شرکت دانشجویان غیرحضوری MBA در کلاسهای آنلاین جهت رفع مشکلات دانشجویان محترم می باشد، لذا دانشجویان دوره های غیرحضوری MBA همچون شرکت کنندگان دوره جامع MBA بصورت حضوری امکان ارتباط با اساتید مجموعه را خواهند داشت

آموزش دوره بدون پیش نیازهای مدیریتی

کلیه آموزشهای دوره MBA بر اساس نیاز کسب و کارهای داخلی طراحی شده و مباحث بصورت کاملا کاربردی و بصورت صفر تا صد تدوین گردیده است به شکلی که دیگر نیاز به هیچ پیش زمینه آموزشی نمی باشد و فرد با شرکت دوره دوره MBA با تمام مهارتها و دانشهای مورد نیاز جهت مدیریت یک کسب و کار آشنا می شود

پنل کاربری آموزشی بصورت مادامالعمر

پس از شرکت در دوره یک پنل آموزشی در اختیار شرکت کننده قرارداده می شود که در آن محتواهی آموزشی اعم از کتابهای الکترونیک ، ویدیئو های آموزشی و پادکستهای مدیریتی قرارداد شده است و شرکت کنندگان می تواننده بصورت همیشگی از این محتواها استفاده نمایند .

همچنین با بروز رسانی محتواها شرکت کنندگان امکان دسترسی به محتواها را خواهند داشت.

ارتباط با سایر مدیران کسب و کارها

با توجه به این نکته که قالبا تمام شرکت کنندگان دوره MBA خود دارای کسب و کار بوده لذا از جمله مزایای منحصر به فرد این دوره ، امکان ارتباط شرکت کننده ها با یکدیگر و ایجاد شبکه های کاری می باشد.
لذا به سبب اینگونه ارتباطات برای شرکت کننده فرصت شغلی مناسبی نیز ایجاد می شود

استفاده از تجربه افراد نیز می تواند سرعت پیشرفتتان را افزایش دهد. چراکه با درس گرفتن از اشتباهات مدیران، شما دیگر آن اشتباه را مرتکب نخواهید شد.

هزینه مناسب و پرداخت اقساطی

با وجود گستردگی مباحث و استفاده از هیئت علمی با سابقه بالا در تدریس، هزینه دوره کاملا منصفانه می باشد. با این وجود به دلیل مشکلاتی که برخی افراد هنگام شرکت در دوره ها را دارند، امکان پرداخت به صورت اقساط نیز فراهم شده است.

لازم به ذکر است این اقساط به صورتی تنظیم شده اند که کمترین فشار را به شرکت کننده وارد کنند. در حقیقت تلاش موسسه  خانه مدیران این است که شخص با تمرکز بر روی مباحث دوره و نه هزینه آن، مباحث را به خوبی بیاموزد.

مدرک معتبر

برخی از سایت های ارائه دهنده دوره MBA تنها به تدریس دوره اکتفا کرده و مدرکی به هنرجو نمی دهند. این عامل در آینده هنگام استخدام،مهاجرت و یک شرکت در مناقضات، شخص را با مشکل مواجه می نماید.

توانایی های کسب شده در دوره MBA

در پایان این دوره قادر خواهید بود جلسات مختلف را مدیریت کرده و نقشه استراتژیکی برای سازمان طراحی کنید. همچنین به بازاریابی حرفه ای تبدیل شده و هنگام فروش محصولات خود با دقت بیشتری عمل خواهید کرد. فنون مذاکره را به خوبی فرا گرفته و در مواقع بحرانی بهترین تصمیم را خواهید گرفت.

دستاورد دیگری که دوره MBA برایتان خواهد داشت، بهبود روابطتان با مشتری و همچنین آشنایی کامل با سیستم CRM می باشد. در نهایت، مهم ترین دستاورد برای شرکت کننده، بهبود جایگاه شغلی و در نتیجه افزایش درآمد می باشد.

گواهینامه دوره MBA:

پس از کیفیت آموزش، مهم ترین بخشی که در هنگام انتخاب دوره باید مورد توجه قرار دهید،مدرک پایان دوره می باشد. بسیاری از موسسات که دوره های MBA را برگزار می نمایند در پایان دوره مدرکی به شرکت کنندگان اعطا نمی کنند، برخی دیگر از موسسات نیز مدارکی را ارائه می دهند که فاقد اعتبار می باشد و در هنگام ارایه توسط شخص بامشکل مواجه می شود.

مطمئنا یکی از مهم ترین مسائلی که افراد هنگام ثبت نام در موسسه به آن اهمیت زیادی می دهند، مدرک اعطایی موسسه می باشد. طبیعتا هر اندازه گواهینامه پایان دوره (مدرک) از اعتبار بیشتری برخوردار باشد شرکت کننده در دوره پس از فارغ التحصیلی آسان تر می تواند آن را در به سازمانها ارایه نماید. موسسه خانه مدیران به فارغ التحصیلان خود مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را ارائه می دهد که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز اعتبار دارد. به همین جهت حتی اگر شخصی قصد مهاجرت داشته باشد می تواند مدرک خود را ترجمه کرده و در کشور مورد نظر خود ارایه نماید .
خاطرنشان می شود گواهینامه پایان دوره مورد تایید و ممهور به مهر وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده با امکان تایید و ترجمه قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ویژه متقاضیان مهاجرت می باشد و فارغ التحصیلان می توانند جهت استعلام گواهینامه خود با وارد کردن بارکد درج شده در روی گواهینامه در سایت www.vohec.ir نسبت به دریافت اصالت گواهینامه خود اقدام نمایند .

دوره های پیشنهادی