دوره MBA گرایش فناوری اطلاعات

دوره مدیریت mba

MBA

_
_

گرایش فناوری اطلاعات

_
3 ماه الی 1 سال
طول دوره
300 ساعت
مدت دوره
نقد و اقساط
نحوه پرداخت
حضوری/غیرحضوری
نحوه برگزاری
وزارت علوم
مدرک پایان دوره
هیئت علمی
مدرس دوره

گواهینامه معتبر وزارت علوم

قابل ترجمه ویژه مهاجرت

دارای تاییدیه WES

برای دریافت مشاوره رایگان ، عدد ۱ را به ۵۰۰۰۲۲۸۵۲۰ ارسال فرمائید
سوالات متداول

MBA چیست؟

MBA مخفف  Master of Business Administration، به معنی مدیریت ارشد کسب و کار می باشد.  این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب وکار  برگزارمی شود. MBA در کشورهای توسعه یافته دوره ای شناخته شده و بسیار پرطرفدار برای مدیران و از جمله رشته های گرانقیمت بشمار می رود.

این دوره مناسب چه کسانی می باشد؟

دوره MBA یکی از کامل‌ترین دوره‌ هایی است که در آن از صفر تا صد فعالیت های اجرایی یک شرکت یا سازمان را به مدیران آموزش می دهیم.

اگر شما یک مدیر اجرایی، بازاریابی و یا یک کارآفرین هستید و یا قصد دارید در آینده در پست های مدیریتی مشغول به کار شوید، حضور در این دوره جایگاه مناسبی برای شما ایجاد می نماید.
این دوره علاوه ‌بر مدیران و صاحبان کسب و کار، کارشناسان IT، مدیران استراتژی و بازاریابی و در نهایت هر فردی که به دنبال یافتن پست های مدیریتی در سازمان و شرکت ها است پیشنهاد می‌شود.

مزایای شرکت در این دوره چیست؟

افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند علاوه بر فراگیری مهارت های مدیریت اجرایی یک سازمان دولتی یا شرکت تجاری ، گواهینامه ای مبنی بر تخصص ، مهارت و دانش سطح حرفه ای کسب وکار را نیز اخذ میکنند و در این دوره ها به شبکه ای از مدیران و صاحبان کسب وکار که در سطح ملی و بین المللی فعالیت دارند مرتبط خواهند شد.

اعتبار مدرک پایان این دوره چگونه است؟

گواهینامه پایان این دوره که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوی بوده که با هولوگرام رسمی و شماره سریال اختصاصی در وبسایت VOHEC.IR قابل استعلام بوده و قابلیت ترجمه رسمی وزارت دادگستری و امورخارجه را نیز دارا می باشد.

آنچه می آموزید

سرفصل ها

توضیحات دوره

دوره های پیشنهادی