دوره MBA گرایش بازاریابی

دوره مدیریت mba

MBA

_
_

گرایش بازاریابی

_
3 ماه الی 1 سال
طول دوره
300 ساعت
مدت دوره
نقد و اقساط
نحوه پرداخت
حضوری/غیرحضوری
نحوه برگزاری
وزارت علوم
مدرک پایان دوره
هیئت علمی
مدرس دوره

گواهینامه معتبر وزارت علوم

قابل ترجمه ویژه مهاجرت

دارای تاییدیه WES

برای دریافت مشاوره رایگان ، عدد ۱ را به ۵۰۰۰۲۲۸۵۲۰ ارسال فرمائید
سوالات متداول

MBA چیست؟

MBA مخفف  Master of Business Administration، به معنی مدیریت ارشد کسب و کار می باشد.  این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب وکار  برگزارمی شود. MBA در کشورهای توسعه یافته دوره ای شناخته شده و بسیار پرطرفدار برای مدیران و از جمله رشته های گرانقیمت بشمار می رود.

این دوره مناسب چه کسانی می باشد؟

دوره MBA یکی از کامل‌ترین دوره‌ هایی است که در آن از صفر تا صد فعالیت های اجرایی یک شرکت یا سازمان را به مدیران آموزش می دهیم.

اگر شما یک مدیر اجرایی، بازاریابی و یا یک کارآفرین هستید و یا قصد دارید در آینده در پست های مدیریتی مشغول به کار شوید، حضور در این دوره جایگاه مناسبی برای شما ایجاد می نماید.
این دوره علاوه ‌بر مدیران و صاحبان کسب و کار، کارشناسان IT، مدیران استراتژی و بازاریابی و در نهایت هر فردی که به دنبال یافتن پست های مدیریتی در سازمان و شرکت ها است پیشنهاد می‌شود.

مزایای شرکت در این دوره چیست؟

افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند علاوه بر فراگیری مهارت های مدیریت اجرایی یک سازمان دولتی یا شرکت تجاری ، گواهینامه ای مبنی بر تخصص ، مهارت و دانش سطح حرفه ای کسب وکار را نیز اخذ میکنند و در این دوره ها به شبکه ای از مدیران و صاحبان کسب وکار که در سطح ملی و بین المللی فعالیت دارند مرتبط خواهند شد.

اعتبار مدرک پایان این دوره چگونه است؟

گواهینامه پایان این دوره که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوی بوده که با هولوگرام رسمی و شماره سریال اختصاصی در وبسایت VOHEC.IR قابل استعلام بوده و قابلیت ترجمه رسمی وزارت دادگستری و امورخارجه را نیز دارا می باشد.

آنچه می آموزید

آشنایی با اصول اولیه فروش و بازاریابی

اهمیت بازاریابی در کسب‌وکارها

آموزش استراتژی‌های فروش

بررسی عوامل شکست و موفقیت تجارت‌های مختلف

شناخت و بررسی بازار فروش

درک مخاطبان و خریداران

آموزش اصول اولیه و حرفه‌ای مدیریت بازار

نحوه برقراری ارتباط و تعامل با دیگران

تقویت کار گروهی و فعالیت در قالب تیم‌های مختلف

تقویت مهارت‌های زبانی و کلامی

آماده‌کردن افراد برای ورود به بازار کار

تکنیک‌های جلب‌نظر مشتریان

آموزش روش‌های تحقیقات بازار

سرفصل ها

اصول بازاریابی

اقتصاد برای مدیران

برنامه ریزی استراتژیک

تئوری سازمان و سازماندهی

حسابداری برای مدیران

مدیریت رفتار سازمانی

روشهای تصمیم گیری برای مدیران

بازاریابی پیشرفته

مدیریت صادرات و واردات

مدیریت بازاریابی بین الملل

مدیریت استراتژیک بازاریابی

بازارشناسی و مسائل بازار

تحقیقات بازار

رفتار مصرف کننده

مدیریت تبلیغات و برندسازی

توضیحات دوره

دوره MBA که مخفف عبارت Master of Business Administration  ، به معنی مدیریت کسب و کارمی باشد.
این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب ­وکاربرگزار میگردد تا بتوانند در تدوین جهت‌گیرهای راهبردی و همچنین حل مسائل واقعی محیط کار موثر باشند.
رونق کسب وکار و توسعه شرکتها بدون داشتن مهارتهای کلیدی کسب وکار امکان پذیر نمی­باشد و این یکی از بزرگترین چالشهای فارغ التحصیلان رشته های فنی مهندسی و غیربازرگانی در دنیا می باشد تا اینکه دانشگاه­های معتبری همچون هاروارد ، مدارس بازرگانی خود را افتتاح و در سال های اخیر دوره MBA  را به منظور آموزش مدیران و صاحبان کسب وکاری که دانش تخصصی در حوزه تجارت و بیزینس ندارند،معرفی کردند. به همین دلیل این سال های دوره رونق MBA می­ باشد ، در سالهای اخیر خوشبختانه شاهد تخصصی نمودن این دوره و ورود به حوزه های کسب و کار بصورت تخصصی بوده ایم به شکلی که دیگر دوره MBA با گرایشهای تخصصی از جمله MBA بازاریابی، MBA بازاریابی ، MBA مالی و سرمایه گذاری و… بوده ایم.

از این رو موسسه خانه مدیران با تکیه بر تیم هیت علمی خود و صرف هزینه و زمان با شناسایی معظلات حوزه های تخصصی کسب و کارها در بخش فروش و بازاریابی که باعث اتلاف سرمایه  بالایی می شود اقدام به تولید بسته آموزشی MBA بازاریابی در قالب یک دوره غیرحضوری نموده است .

این روزها بازاریابی به بخش جدایی‌ناپذیری از کسب‌وکارها تبدیل شده‌ است. مهم نیست شما مشغول انجام چه حرفه‌ای هستید، اگر با اصول اولیه بازاریابی آشنایی نداشته باشید، به‌زودی با مشکلاتی در فروش محصولات و خدمات خود مواجه می‌شوید. این مبحث به ‌‌اندازه‌ای اهمیت دارد که به یکی از رشته‌های تحصیلی در دانشگاه تبدیل شده ‌است.

چرا گذراندن دوره MBA گرایش بازاریابی از الزامات موفقیت است؟

اگر از تاثیرات شگفت‌انگیز دوره MBA بر آینده تجارت و حرفه خود می‌دانستید، حتی لحظه‌ای را در آموختن آن از دست نمی‌دادید! شما با یادگیری این فنون قادر هستید فرصت‌هایی را که پیش‌روی شماست، به‌خوبی ببینید و از آن‌ها برای بهبود شرایط شغلی خود استفاده کنید. باید گفت دریافت مدرک MBA لازمه هر تجارت و کسب‌وکار موفقی است.

حتی ممکن ‌است شما تاکنون شغل مناسب خود را نیافته باشید و در پی یافتن پاسخ این سوال هستید که چه کاری برای شما مناسب‌تر است؟! با دریافت این اطلاعات، دانشی را در اختیار خواهید داشت که به شما کمک می‌کند کسب‌وکار خود را رونق ببخشید یا به دیگران کمک کنید تجارت خود را سروسامان دهند. درواقع باید گفت این علم و دانش برای هر فردی و در هر شرایط کاری مناسب است. یادگیری بازاریابی شما را چند قدم جلوتر از دیگران هدایت می‌کند.

حتی اگر تمایلی به راه‌اندازی کسب‌وکار خاص خودتان ندارید، با دریافت مدرک MBA با گرایش بازاریابی، مدیران و صاحبان تجارت‌های بزرگ به شما اعتماد می‌کنند که تیم بازاریابی خود را به شما بسپارند.

در طول دوره MBA گرایش بازاریابی چه می‌آموزید؟

شاید دوست داشته باشید بدانید چه مهارت‌هایی به شما آموزش داده می‌شود و چگونه به یک نگاه کلی به کسب‌وکارها و اصول و فنون آن‌ها دست می‌یابید. شما در طول دوره می‌آموزید چرا باید بفروشید؟ با مقوله فروش به‌صورت اساسی آشنا خواهید شد و مدیریت فروش را می‌آموزید.

هر کسب‌وکاری باید در نگاه نخست دارای یک استراتژی کلی باشد که براساس چشم‌‌انداز و اهداف آن تجارت طراحی شده باشد. سپس سایر مراحل فروش همچون شناخت بازار و بازاریابی بر مبنای آن برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی می‌شوند. شما در طول دوره MBA گرایش بازاریابی صفر تا صد کار را یاد می‌گیرید و از علوم پایه این دانش تا آموزش‌های حرفه‌ای پیش می‌روید.

از طرفی شما در طول دوره با مهارت‌های لازم برای برقراری ارتباط با دیگران آشنایی می‌یابید و تعامل با دیگران از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که به گرایش بازاریابی ارتباط دارد و شما برای یک بازاریابی قدرتمند باید رموز برقراری رابطه با دیگر افراد را یاد بگیرید. این افراد ممکن ‌است همکاران یا مشتریان شما باشند.

آموختن مهارت‌های کلامی از دیگر مهارت‌هایی است که پس از شرکت در دوره MBA گرایش بازاریابی نصیب‌تان خواهد شد. امروزه تجارت‌ها و کسب‌وکارهایی موفق هستند که به‌خوبی از مهارت کار تیمی آگاه بوده و قادر به مدیریت نیروی انسانی خود هستند. شما نیز با آموختن این مهارت‌ها، کسب‌وکار خود را به‌سوی موفقیت بیشتر و کسب درآمد سرشار هدایت می‌کنید.

تمام کسب‌وکارها به افراد ماهر و متخصصی نیاز دارند که از اصول بازاریابی آگاه باشند. از طرفی ممکن ‌است شما تمایل به راه‌اندازی یک تجارت داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده‌ است که اصول و مبانی پایه آن را بیاموزید و تمام رویاهای همیشگی خود را محقق کنید.

این موارد در حالی ‌است که شما قصد راه‌اندازی کسب‌وکاری را نداشته باشید و تنها تمایل به داشتن شغلی در تجارت دیگران داشته باشید. هدف اصلی دوره‌های MBA آن است که مدیران و صاحبان مشاغل و کارآفرینان را برای دستیابی به قدرت مدیریت بهینه راهنمایی کند. این دوره شامل متدهای جدیدی است و به‌ همین علت با عنوان دکترای مدیریت کسب‌وکار شناخته می‌شود.

درنتیجه افرادی که موفق به دریافت مدارک مرتبط با این مهارت‌ها می‌شوند، از حقوق و مزایای بسیاری بهره‌مند می‌شوند. بدون درنظر گرفتن اینکه این تکنیک‌های مدرن را در کسب‌وکار خود به‌کار می‌بندید یا آن را صرف تجارت دیگران می‌کنید، منجر به موفقیت‌های تجاری و مالی شما و تجارت مذکور خواهد شد.

با ارتقای مهارت‌های پژوهشی خود به دانشی تجهیز می‌شوید که به شما درک جامعی از موقعیت تجاری کسب‌وکار می‌دهد و در حرفه‌ خود مهارت‌های جدیدی را می‌آموزید. با بهره‌مندی از این تفکر انتقادی ایده‌آل اکنون به رهبری بدل می‌شوید که توانایی بالایی در اداره سازمان خود دارد.

مخاطبان دوره MBA چه کسانی هستند

در دوره MBA صفرتاصد فعالیت های اجرایی یک شرکت به افراد آموزش داده می شود از آن جایی که این دوره ها کاربردی هستند در صورت یادگیری صحیح، افراد در هر گرایشی که فعالیت داشته باشند، موفق خواهند شد.

مدیران اجرایی، کارآفرینان و بازاریابان از جمله مخاطبان اصلی این دوره می باشند، همچنین افرادی که در آینده قرار است به شغل های مدیریتی منصوب شوند نیز می توانند از آموزش های این دوره استفاده نمایند.

آخرین دسته از مخاطبان دوره MBA ، افرادی هستند که در رشته دیگری تحصیل کرده اند اما علاقه مند به شغل های مدیریتی هستند. به عنوان مثال شخصی که مدرک کارشناسی IT را دریافت کرده است و قصد دارد مدیریت یک مجموعه را برعهده بگیرد؛ و یا شخصی که قصد پر کردن خلاء های موجود در اطلاعات خود پس از پایان دانشگاه را دارد.

ویژگیهای دوره MBA :

برگزاری دوره بصورت حضوری و غیرحضوری

دوره حضوری MBA:

دوره حضوری MBA طی یکسال و در ۳۰۰ ساعت برای شرکت کنندگان در ایام آخر هفته (پنج شنبه و جمعه )  برگزار می شود. این دوره توسط اساتید مجرب و تراز اول کشور تدریس شده و به همین دلیل نگرانی از بابت نحوه تدریس اساتید وجود نخواهد داشت،

دوره غیرحضوری MBA :
در دنیای امروز افراد مشغله های فراوانی دارند به خصوص شرایط کنونی جامعه که به علت ویروس کرونا برخی افراد تمایل به شرکت در کلاس های حضوری را ندارند باعث شد تا خانه مدیران با استفاده از فن آوری های روز آموزشی اقدام به برگزاری دوره های غیرحضوری نماید تا افراد بتوانند در هر شرایطی از آموزش های مختلف بهره مند شوند.

دوره غیر حضوری MBA ، به طور خاص برای افرادی در نظر گرفته شده است که به علت مشغله کاری و یا دوری مسافت نمی توانند به صورت حضوری در کلاسها شرکت نموده و یا نمی توانند مدت زمان طولانی را صرف یادگیری و آموزش نمایند ،همچنین برای افرادی که در این حوزه دانش و مهارت لازم را داشته اند ولی فاقد مدرک آموزشی معتبر می باشند پیشنهاد می شود.
دوره غیر حضوری MBA به دلیل کوتاه بودن دوره و همچنین پایین بودن هزینه آن نسبت به دوره حضوری ، به طور خاص مورد استقبال افراد قرار می گیرد.
در دوره های غیرحضوری MBAمحتوای آموزشی توسط اساتید تراز اول داخل و خارج از کشور بصورت آموزش تصویری تولید و در قالب دی وی دی های آموزشی و یا پلتفرم آموزشی موسسه بنام ویدمی (سرویس اشتراک ویدیو آموزشی ) در دو نسخه اندروید و آیفون عرضه می شود.
مزایای دیگر دوره غیرحضوری MBA موسسه خانه مدیران نسبت به سایر موسسات امکان شرکت دانشجویان غیرحضوری MBA در کلاسهای آنلاین جهت رفع مشکلات دانشجویان محترم می باشد، لذا دانشجویان دوره های غیرحضوری MBA همچون شرکت کنندگان دوره جامع MBA بصورت حضوری امکان ارتباط با اساتید مجموعه را خواهند داشت

آموزش دوره بدون پیش نیازهای مدیریتی

کلیه آموزشهای دوره MBA بر اساس نیاز کسب و کارهای داخلی طراحی شده و مباحث بصورت کاملا کاربردی و بصورت صفر تا صد تدوین گردیده است به شکلی که دیگر نیاز به هیچ پیش زمینه آموزشی نمی باشد و فرد با شرکت دوره دوره MBA با تمام مهارتها و دانشهای مورد نیاز جهت مدیریت یک کسب و کار آشنا می شود

پنل کاربری آموزشی بصورت مادامالعمر

پس از شرکت در دوره یک پنل آموزشی در اختیار شرکت کننده قرارداده می شود که در آن محتواهی آموزشی اعم از کتابهای الکترونیک ، ویدیئو های آموزشی و پادکستهای مدیریتی قرارداد شده است و شرکت کنندگان می تواننده بصورت همیشگی از این محتواها استفاده نمایند .

همچنین با بروز رسانی محتواها شرکت کنندگان امکان دسترسی به محتواها را خواهند داشت.

ارتباط با سایر مدیران کسب و کارها

با توجه به این نکته که قالبا تمام شرکت کنندگان دوره MBA خود دارای کسب و کار بوده لذا از جمله مزایای منحصر به فرد این دوره ، امکان ارتباط شرکت کننده ها با یکدیگر و ایجاد شبکه های کاری می باشد.
لذا به سبب اینگونه ارتباطات برای شرکت کننده فرصت شغلی مناسبی نیز ایجاد می شود

استفاده از تجربه افراد نیز می تواند سرعت پیشرفتتان را افزایش دهد. چراکه با درس گرفتن از اشتباهات مدیران، شما دیگر آن اشتباه را مرتکب نخواهید شد.

هزینه مناسب و پرداخت اقساطی

با وجود گستردگی مباحث و استفاده از هیئت علمی با سابقه بالا در تدریس، هزینه دوره کاملا منصفانه می باشد. با این وجود به دلیل مشکلاتی که برخی افراد هنگام شرکت در دوره ها را دارند، امکان پرداخت به صورت اقساط نیز فراهم شده است.

لازم به ذکر است این اقساط به صورتی تنظیم شده اند که کمترین فشار را به شرکت کننده وارد کنند. در حقیقت تلاش موسسه خانه مدیران این است که شخص با تمرکز بر روی مباحث دوره و نه هزینه آن، مباحث را به خوبی بیاموزد.

مدرک معتبر

برخی از سایت های ارائه دهنده دوره MBA تنها به تدریس دوره اکتفا کرده و مدرکی به هنرجو نمی دهند. این عامل در آینده هنگام استخدام،مهاجرت و یک شرکت در مناقضات، شخص را با مشکل مواجه می نماید.

توانایی های کسب شده در دوره MBA

در پایان این دوره قادر خواهید بود جلسات مختلف را مدیریت کرده و نقشه استراتژیکی برای سازمان طراحی کنید. همچنین به بازاریابی حرفه ای تبدیل شده و هنگام فروش محصولات خود با دقت بیشتری عمل خواهید کرد. فنون مذاکره را به خوبی فرا گرفته و در مواقع بحرانی بهترین تصمیم را خواهید گرفت.

دستاورد دیگری که دوره MBA برایتان خواهد داشت، بهبود روابطتان با مشتری و همچنین آشنایی کامل با سیستم CRM می باشد. در نهایت، مهم ترین دستاورد برای شرکت کننده، بهبود جایگاه شغلی و در نتیجه افزایش درآمد می باشد.

گواهینامه دوره MBA:

پس از کیفیت آموزش، مهم ترین بخشی که در هنگام انتخاب دوره باید مورد توجه قرار دهید،مدرک پایان دوره می باشد. بسیاری از موسسات که دوره های MBA را برگزار می نمایند در پایان دوره مدرکی به شرکت کنندگان اعطا نمی کنند، برخی دیگر از موسسات نیز مدارکی را ارائه می دهند که فاقد اعتبار می باشد و در هنگام ارایه توسط شخص بامشکل مواجه می شود.

مطمئنا یکی از مهم ترین مسائلی که افراد هنگام ثبت نام در موسسه به آن اهمیت زیادی می دهند، مدرک اعطایی موسسه می باشد. طبیعتا هر اندازه گواهینامه پایان دوره (مدرک) از اعتبار بیشتری برخوردار باشد شرکت کننده در دوره پس از فارغ التحصیلی آسان تر می تواند آن را در به سازمانها ارایه نماید. موسسه خانه مدیران به فارغ التحصیلان خود مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را ارائه می دهد که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز اعتبار دارد. به همین جهت حتی اگر شخصی قصد مهاجرت داشته باشد می تواند مدرک خود را ترجمه کرده و در کشور مورد نظر خود ارایه نماید .
خاطرنشان می شود گواهینامه پایان دوره مورد تایید و ممهور به مهر وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده با امکان تایید و ترجمه قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ویژه متقاضیان مهاجرت می باشد و فارغ التحصیلان می توانند جهت استعلام گواهینامه خود با وارد کردن بارکد درج شده در روی گواهینامه در سایت www.vohec.ir نسبت به دریافت اصالت گواهینامه خود اقدام نمایند .

دوره های پیشنهادی