دوره MBA مدیریت سالن های زیبایی

دوره مدیریت mba

MBA

_
_

مدیریت سالن های زیبایی

_
3 ماه الی 1 سال
طول دوره
300 ساعت
مدت دوره
نقد و اقساط
نحوه پرداخت
حضوری/غیرحضوری
نحوه برگزاری
وزارت علوم
مدرک پایان دوره
هیئت علمی
مدرس دوره

گواهینامه معتبر وزارت علوم

قابل ترجمه ویژه مهاجرت

دارای تاییدیه WES

برای دریافت مشاوره رایگان ، عدد ۱ را به ۵۰۰۰۲۲۸۵۲۰ ارسال فرمائید
سوالات متداول

MBA چیست؟

MBA مخفف  Master of Business Administration، به معنی مدیریت ارشد کسب و کار می باشد.  این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب وکار  برگزارمی شود. MBA در کشورهای توسعه یافته دوره ای شناخته شده و بسیار پرطرفدار برای مدیران و از جمله رشته های گرانقیمت بشمار می رود.

این دوره مناسب چه کسانی می باشد؟

دوره MBA یکی از کامل‌ترین دوره‌ هایی است که در آن از صفر تا صد فعالیت های اجرایی یک شرکت یا سازمان را به مدیران آموزش می دهیم.

اگر شما یک مدیر اجرایی، بازاریابی و یا یک کارآفرین هستید و یا قصد دارید در آینده در پست های مدیریتی مشغول به کار شوید، حضور در این دوره جایگاه مناسبی برای شما ایجاد می نماید.
این دوره علاوه ‌بر مدیران و صاحبان کسب و کار، کارشناسان IT، مدیران استراتژی و بازاریابی و در نهایت هر فردی که به دنبال یافتن پست های مدیریتی در سازمان و شرکت ها است پیشنهاد می‌شود.

مزایای شرکت در این دوره چیست؟

افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند علاوه بر فراگیری مهارت های مدیریت اجرایی یک سازمان دولتی یا شرکت تجاری ، گواهینامه ای مبنی بر تخصص ، مهارت و دانش سطح حرفه ای کسب وکار را نیز اخذ میکنند و در این دوره ها به شبکه ای از مدیران و صاحبان کسب وکار که در سطح ملی و بین المللی فعالیت دارند مرتبط خواهند شد.

اعتبار مدرک پایان این دوره چگونه است؟

گواهینامه پایان این دوره که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوی بوده که با هولوگرام رسمی و شماره سریال اختصاصی در وبسایت VOHEC.IR قابل استعلام بوده و قابلیت ترجمه رسمی وزارت دادگستری و امورخارجه را نیز دارا می باشد.

آنچه می آموزید

مدیریت مالی سالن

برنامه‌ریزی‌های استراتژیک

طراحی چشم‌انداز برای تجارت

بررسی نقاط قوت و ضعف موجود درکار

آشنایی با وظایف، مهارت‌ها و دانش یک آرایشگر

تعامل با همکاران و مشتریان

روانشناسی و شناخت درست مراجعه‌کنندگان

مدیریت نیروی انسانی

پرورش خلاقیت

تقویت یادگیری سریع و بروزرسانی مهارت‌ها

توانایی بازاریابی و جلب رضایت مشتریان

تقویت مهارت‌های مرتبط با جذب مخاطبان بیشتر

سنجش مهارت‌ها و تیپ شخصیت برای تناسب با حرفه

شیوه‌های سالن‌ داری

بررسی نکات مهم برای انتخاب سالن، وسایل و استخدام همکاران

برندسازی و آموزش مهارت‌ها و دانش مرتبط با آن

بررسی هزینه‌های مرتبط با راه‌‌اندازی یک سالن زیبایی

ارتقای مهارت‌های مخصوص این رشته همچون صبوری و فنون مرتبط با برقراری ارتباط

سرفصل ها

اصول بازاریابی

اقتصاد برای مدیران

برنامه ریزی استراتژیک

مبانی کسب وکار و مدیریت

حسابداری برای مدیران

مدیریت رفتار کارکنان

روشهای تصمیم گیری برای مدیران

تکنیک های مدیریت سالنهای زیبایی

مسائل حقوقی مدیران سالن های زیبایی

بازاریابی و فروش خدمات سالن های زیبایی

مدیریت امور مشتریان سالنهای زیبایی

توسعه مهارت های فردی کارکنان در وفاداری مشتریان

قوانین و مقررات عمومی و امور قرارداد ها در سالن های زیبایی

تبلیغات و برندسازی در صنعت زیبایی

توضیحات دوره

مدیریت سالن های زیبایی یکی از پردرآمدترین مشاغل در کشور ایران می باشد و به همین دلیل افراد بسیار زیادی علاقمند ورود به این شغل و راه اندازی این کسب وکار هستند. به همین دلیل نرخ ورود به این کسب وکار به ویژه در بین جوانان و بویژه خانم ها بسیار زیاد هست. اما به همان اندازه که تقاضا برای این کار زیاد هست ، افراد بسیاری هم هستند که به آرزوهای خود از نظر درآمد و سودآوری نمیرسند و پس از مدتی سرخورده از این کسب وکار میشوند.
همانطور که می دانید، برای رشد و پیشرفت در هر کاری یا باید تجربه کافی و لازم را داشته و سالها شاگردی کرده باشید و یا با گذراندن دوره های آموزشی و کارورزی به درجه ای از مهارت در آن کسب وکار رسیده باشید تا بتوانید درآن بازار رقابت کنید.
نکته مهم بعدی این است که نه تنها به مهارتهای فنی برای یک کسب وکار نیاز هست بلکه مهارتهای مدیریت و داشتن نگرش سودآوری و بیزینس هم برای رشد و توسعه یک کسب وکار لازم و حیاتی است. و این تفاوت افرادی است که پس از مدتی در کار خود بزرگ شده و محل کار ، کارکنان و امکاناتشان را توسعه می دهند و پس از مدتی دارای برند معتبر و مشهوری می شوند و در مقابل افرادی را می بینیم که بعداز سالها همچنان خودشان به تنهایی و یا نهایتا به همراه یک همکار که عموما یکی از نزدیکان یا بستگان فرد هست کار و گذران زندگی می کند. که البته این هم نوعی از نگرش به کار و زندگی است و قابل احترام ولی رشد ،توسعه و برندینگ را همراه خود ندارد.

با این حال اگر می‌خواهید سرتان بی‌کلاه نماند و برای خود برند و کسب وکار معروفی داشته باشید، بهتر است دست بجنبانید و در دوره MBA مدیریت سالن‌ های زیبایی شرکت کنید.

اما چرا گذراندن دوره MBA در این حوزه و تا این اندازه توصیه می‌شود؟

مدیریت یک سالن آنچنان که تصور می‌کنید کار آسانی نیست. در گام نخست باید به‌خوبی با فراز و نشیب‌های این حرفه آشنایی داشته باشید. بنابراین اگر تاکنون تجربه کار در یک سالن، آرایشگاه یا پیرایشگاه را نداشته‌اید، بهتر است حتما دوره MBA مدیریت سالن‌ های زیبایی را بگذرانید؛ چراکه تجارب مفیدی را می‌آموزید.

در طول دوره فرا می‌گیرید که چگونه یک سالن زیبایی را به صورت صفر تا صد مدیریت کنید. در این راستا نه‌ تنها دچار ضرر و زیان نشوید، بلکه سود سرشاری نیز کسب کنید! نکته جالب‌توجه درخصوص این قبیل کلاس‌ها این است که شما هیچ محدودیتی از نظر سنی و تحصیلی ندارید. برگزار کنندگان این دوره‌ها به‌ خوبی می‌دانند گاهی افراد بدون بهره‌مندی از دانش آکادمیک، شم مدیریتی بالایی داشته و برای پرورش استعدادهای خود تنها نیاز به آموزش‌های حرفه‌ای مانند این دوره دارند.

از طرفی شما دائما با افراد مختلف از فرهنگ‌ها و سنن متفاوت برخورد دارید. درواقع شما باید یک روانشناس قهار باشید و بتوانید نیازها و سلایق مشتریان را به‌درستی پیش‌بینی کنید. در‌این‌صورت است که کار شما در مدت زمان کوتاهی سکه می‌شود. در دوره MBA مدیریت سالن‌ های زیبایی تا حد امکان شما با این فنون روانشناسی و مردم‌شناسی آشنا می‌شوید و نحوه صحیح برخورد با دیگران را می‌آموزید.

توانایی کسب شده در انتهای دوره MBA سالنهای زیبایی:
تعامل با مشتریان و درک نیازها و خواسته‌های آن‌ها؛
نحوه مدیریت سالن؛
طریقه برخورد با پرسنل و نیروی انسانی؛
کمک به پرورش قدرت بروزرسانی مهارت‌ها؛
تاثیر در دستیابی ‌به قدرت خلاقیت؛
در پایان این دوره قادر خواهید بود جلسات مختلف را مدیریت کرده و نقشه استراتژیکی برای سازمان طراحی کنید. همچنین به بازاریابی حرفه ای تبدیل شده و هنگام فروش محصولات خود با دقت بیشتری عمل خواهید کرد. فنون مذاکره را به خوبی فرا گرفته و در مواقع بحرانی بهترین تصمیم را خواهید گرفت.

دستاورد دیگری که دوره MBA برایتان خواهد داشت، بهبود روابطتان با مشتری و همچنین آشنایی کامل با سیستم CRM می باشد. در نهایت، مهم ترین دستاورد برای شرکت کننده، بهبود جایگاه شغلی و در نتیجه افزایش درآمد می باشد.

شاید تمایل داشته باشید بدانید پس از گذراندن دوره MBA مدیریت سالن‌ های زیبایی چه چیزی نصیب شما می‌شود؟

با وجود آنکه داشتن تبحر حرف اول و آخر را در هر رشته‌ای می‌زند، چشمان بسیاری از مشتریان به‌ دنبال آن است که مدارک معتبر و حرفه‌ای شما را ببیند. این یک حقیقت است که در صورت داشتن اعتبار مناسب، افراد بیشتری برای نخستین بار به کار و تخصص شما اعتماد می‌کنند.

مدرکی که نه‌ تنها از سوی تمامی مراجع داخلی بلکه در مجامع جهانی نیز معتبر باشد . در صورتی‌که شما قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار بین‌المللی دارید، این مدرک کاملا سودمند و مفید خواهد بود. تمام این مزایا را باید درکنار تبحر و مهارت‌هایی قرار دهید که در طول دوره به ‌دست آوردید. پس از دوره شما یک متخصص مجرب و حرفه‌ای در کار خود هستید که به‌خوبی قوانین مدیریت یک سالن زیبایی را می‌داند و از سوی دیگر موفق به دریافت اعتبارنامه‌ای رسمی و بین‌المللی شده‌است.

این دوره به شما کمک می‌کند آینده شغلی مناسبی داشته باشید و دستیابی ‌به آرمان‌ها و اهداف مسیر پیش‌روی شما قابل دسترس باشد. توجه به این نکته ضروری است که در حوزه کاری گاهی ماهی از آب گرفته شده، دیگر زنده و تازه نیست! بدین معنا که برخی مشاغل دارای سنین خاصی برای یادگیری هستند. مخصوصا سن آرایشگری که نیاز به حوصله و صبوری بسیاری دارد! بنابراین، فرصت‌های پیش‌آمده را مغتنم بشمارید و از آموزه‌های جدید برای کسب سود و درآمد بیشتر بهره ببرید.

شاید با این سوال مواجه شوید که دوره MBA برای چه افرادی مناسب است؟

باید گفت یادگیری این مهارت‌ها تقریبا به تمام افراد علاقه‌مندی پیشنهاد می‌شود که نمی‌دانند حلقه مفقوده‌ای که باعث شکست‌های پی‌درپی آن‌ها در کسب‌وکار می‌شود چیست و البته هر فردی که تصور می‌کند علاقه زیادی به کار در این رشته دارد.

آیا مدرک MBA مدیریت سالنهای زیبایی اعتبار دارد و با آن چه فرصتهای شغلی به وجود می آید ؟

در نگاه نخست باید این مسئله را مطرح کنیم که مدارک ارائه‌شده توسط موسسات آموزش عالی آزاد از سوی وزارت علوم قابل تایید هستند و درواقع این مدارک تحت‌نظارت این ارگان که بالاترین مرجع آموزشی کشور است صادر می‌شود. شما این امکان را در اختیار دارید که بارکد درج شده بر روی مدرک خود را از طریق سایت وزارت علوم استعلام نموده و هویت آن را بررسی نمایید.

گواهینامه MBA به‌اندازه‌ای اعتبار دارد که شما برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای بین‌‌المللی یا اشتغال در شرکت‌های خارجی در کشورهای مختلفی نیز امکان استفاده از آن را خواهید داشت. این مدرک اعتبار جهانی دارد و توسط بسیاری از شرکت‌های خارجی پذیرفته می‌شود. مدرک MBA در خارج از کشور همسطح کارشناسی ارشد شناخته شده و اعتبار زیادی را به دارنده مدرک می افزاید

تمام سالنهای زیبایی به افراد ماهر و متخصصی نیاز دارند که از اصول مدیریت و بازاریابی آگاه باشند. از طرفی ممکن ‌است شما تمایل به راه‌اندازی سالن زیبایی خود را داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده‌ است که اصول و مبانی پایه آن را بیاموزید و تمام رویاهای همیشگی خود را محقق کنید.

این موارد در حالی ‌است که شما قصد راه‌اندازی کسب‌وکاری را نداشته باشید و تنها تمایل به داشتن شغلی در تجارت دیگران داشته باشید. هدف اصلی دوره‌های MBA آن است که مدیران و صاحبان مشاغل و کارآفرینان را برای دستیابی به قدرت مدیریت بهینه راهنمایی کند. این دوره شامل متدهای جدیدی است و به‌ همین علت با عنوان دکترای مدیریت کسب‌وکار شناخته می‌شود.

درنتیجه افرادی که موفق به دریافت مدارک مرتبط با این مهارت‌ها می‌شوند، از حقوق و مزایای بسیاری بهره‌مند می‌شوند. بدون درنظر گرفتن اینکه این تکنیک‌های مدرن را در کسب‌وکار خود به‌کار می‌بندید یا آن را صرف تجارت دیگران می‌کنید، منجر به موفقیت‌های تجاری و مالی شما و تجارت مذکور خواهد شد.

شما در هر مرحله‌ای از یادگیری و حتی اشتغال به این حرفه که باشید، با فراگیری این مهارت‌ها چند پله رشد می‌کنید و با استفاده از آموزه‌های خود راه‌های جدیدتری برای کسب سود بیشتر به‌ دست می‌آورید.

دوره های پیشنهادی