دوره MBA گرایش روانشناسی

دوره مدیریت mba

MBA

_
_

گرایش روان شناسی

_
3 ماه الی 1 سال
طول دوره
300 ساعت
مدت دوره
نقد و اقساط
نحوه پرداخت
حضوری/غیرحضوری
نحوه برگزاری
وزارت علوم
مدرک پایان دوره
هیئت علمی
مدرس دوره

گواهینامه معتبر وزارت علوم

قابل ترجمه ویژه مهاجرت

دارای تاییدیه WES

برای دریافت مشاوره رایگان ، عدد ۱ را به ۵۰۰۰۲۲۸۵۲۰ ارسال فرمائید
سوالات متداول

MBA چیست؟

MBA مخفف  Master of Business Administration، به معنی مدیریت ارشد کسب و کار می باشد.  این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب وکار  برگزارمی شود. MBA در کشورهای توسعه یافته دوره ای شناخته شده و بسیار پرطرفدار برای مدیران و از جمله رشته های گرانقیمت بشمار می رود.

این دوره مناسب چه کسانی می باشد؟

دوره MBA یکی از کامل‌ترین دوره‌ هایی است که در آن از صفر تا صد فعالیت های اجرایی یک شرکت یا سازمان را به مدیران آموزش می دهیم.

اگر شما یک مدیر اجرایی، بازاریابی و یا یک کارآفرین هستید و یا قصد دارید در آینده در پست های مدیریتی مشغول به کار شوید، حضور در این دوره جایگاه مناسبی برای شما ایجاد می نماید.
این دوره علاوه ‌بر مدیران و صاحبان کسب و کار، کارشناسان IT، مدیران استراتژی و بازاریابی و در نهایت هر فردی که به دنبال یافتن پست های مدیریتی در سازمان و شرکت ها است پیشنهاد می‌شود.

مزایای شرکت در این دوره چیست؟

افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند علاوه بر فراگیری مهارت های مدیریت اجرایی یک سازمان دولتی یا شرکت تجاری ، گواهینامه ای مبنی بر تخصص ، مهارت و دانش سطح حرفه ای کسب وکار را نیز اخذ میکنند و در این دوره ها به شبکه ای از مدیران و صاحبان کسب وکار که در سطح ملی و بین المللی فعالیت دارند مرتبط خواهند شد.

اعتبار مدرک پایان این دوره چگونه است؟

گواهینامه پایان این دوره که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوی بوده که با هولوگرام رسمی و شماره سریال اختصاصی در وبسایت VOHEC.IR قابل استعلام بوده و قابلیت ترجمه رسمی وزارت دادگستری و امورخارجه را نیز دارا می باشد.

آنچه می آموزید

اصول مقدماتی روانشناسی

آشنایی با خدمات مختلف مراکز روانشناسی

مدیریت نیروی انسانی

شناخت مکاتب اصلی روانشناسی

طرحی استراتژی برای آینده تجارت

برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای کسب‌وکار

شناخت اصول اولیه مدیریت مالی مجموعه

کمک به بهبود مشاوره‌های تخصصی

آشنایی با فنون و ترفندهای سخن‌وری

اصول ابتدایی و پیشرفته روانکاوی

آموزش کامل زبان بدن و بهره‌گیری از آن

بررسی روانشناسی بالینی و نکات آن

اصول و مبانی روانشناسی از روی چهره

بررسی نکاتی درخصوص درمان

آشنایی با هیپنوتیزم و اصول اولیه مرتبط با آن

آشنایی با شیوه‌های درمانی همچو ن روان‌درمانی

آموزش جدیدترین متدهای درمانی

آگاهی از اصول مدیریت مرتبط با روانشناسی

تمام اصول و قوانین تاسیس و راه‌‌اندازی موسسه

اصول مقدماتی روانشناسی

آشنایی با خدمات مختلف مراکز روانشناسی

مدیریت نیروی انسانی

شناخت مکاتب اصلی روانشناسی

طرحی استراتژی برای آینده تجارت

برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای کسب‌وکار

شناخت اصول اولیه مدیریت مالی مجموعه

کمک به بهبود مشاوره‌های تخصصی

آشنایی با فنون و ترفندهای سخن‌وری

اصول ابتدایی و پیشرفته روانکاوی

سرفصل ها

اصول بازاریابی

اقتصاد برای مدیران

برنامه ریزی استراتژیک

مبانی کسب وکار و مدیریت

حسابداری برای مدیران

مدیریت رفتار کارکنان

روشهای تصمیم گیری برای مدیران

آشنایی با کسب وکارهای حوزه روانشناسی

اقتصاد مشاوره

روان شناسی صنعتی و سازمانی

روانشناسی مصرف کننده

آموزش نیروی انسانی

بالندگی سازمانی

نگرشها و انگیزش شغلی

فرهنگ سازمانی

توضیحات دوره

بسیاری از دانش‌آموختگان دانشگاهی حتی آن‌هایی که در رشته‌های پرطرفداری مانند روانشناسی تحصیل کرده‌اند، با راه‌اندازی مشاغل دلخواه خود مشکل دارند و نمی‌دانند چگونه این مسیر را طی کنند. شما با گذراندن دوره MBA روانشناسی این فرصت را دارید تا فوت‌وفن مدیریت کسب وکار را بصورت حرفه‌ای‌ها بیاموزید و مرکز مشاوره موردنظر خود را با کمترین دردسر ممکن راه بیندازید.

جالب‌است بدانید قدمت دوره MBA رشته‌های مختلف به بیش‌از صد سال می‌رسد و افراد بسیاری در طول تاریخ آن را مدرن و امروزی کرده‌اند. در طول این دوره‌های کاربردی به شما مبانی و اصول اولیه‌ای موردنیاز برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق را آموزش می‌دهند. تمامی اساتید این دوره‌ها کاملا مجرب و حرفه‌ای هستند و از اعضای هیئت علمی محسوب می‌شوند.

حتی گاهی ممکن‌است شما در رشته روانشناسی تحصیل نکرده‌باشید و تنها به علوم و تخصص آن برای مدیریت یک مرکز مشاوره نیاز داشته باشید؛ دراین‌صورت گذراندن این دوره برای شما کاملا سودمند است. در واقع هرکسی که به‌هر دلیلی نیازمند بهره‌مندی از دانش مدیریت کسب‌وکار در زمینه روانشناسی است، فرصت استفاده از دوره MBA روانشناسی را دارد.

دریافت مدرک MBA مزایای بسیاری دارد؛ چراکه مورد تایید وزارت علوم است و از نظر بین‌المللی نیز اعتبار دارد. شما با در دست‌داشتن این گواهینامه معتبر فرصت راه‌اندازی یا مدیریت یک مرکز مشاوره درجه یک را خواهید داشت. درصورتی‌که شما در این رشته تحصیل کرده‌باشید با بهره‌مندی از این اطلاعات فرصت دارید به‌عنوان یک مشاور حرفه‌ای و مجرب در بسیاری از مراکز معتبر روانشناسی فعالیت کنید.

ممکن‌است با این سوال مواجه شوید که سرمایه‌گذاری در این حوزه سودمند است و آیا لازم‌است دوره MBA روانشناسی را گذراند؟

با افزایش دغدغه‌های امروزی افراد، وجود روانشناسان مجرب و حرفه‌ای در جامعه از ضروریات محسوب می‌شود. روانشناسان قادر هستند با بهره‌مندی از علوم و تجارب خود به افراد مختلف کمک کنند از پس مشکلات رایج زندگی خود برآیند؛ بر احساسات خود مسلط شوند و زندگی خوبی را برای خود بسازند.

همین مسئله تاثیر بسزایی در افزایش مراجعات به مراکز روانشناسی داشته‌ و این حوزه را به یکی از پرسودترین جنبه‌های سرمایه‌گذاری برای علاقه‌مندان بدل کرده‌است. به‌همین علت گذراندن این دوره MBA و دریافت مدرک معتبر برای بسیاری از افراد مهم تلقی می‌شود.

معمولا سرفصل‌های دوره MBA روانشناسی مشخص است و اساتید مجرب به‌خوبی می‌دانند که چه جنبه‌هایی را تدریس کنند. اما چه مسائلی در طول دوره به شما عرضه می‌شود؟

در گام نخست به شما کمک می‌کنند که مبانی و اصول ابتدایی روانشناسی را بدانید و مکاتب اصلی در این حوزه را به‌خوبی بشناسید. آگاهی از این مسائل به آینده شغلی شما و اطلاع از نحوه فعالیت‌تان کمک ویژه‌ای می‌کند. همچنین باید با مدیریت چنین مراکزی آشنایی داشته باشید؛ اینکه شما از جدیدترین مبانی روانشناسی آگاهی داشته باشید یا روش‌های معالجه افراد را بشناسید، برای اداره چنین موسساتی کافی نیست!

همچنین به شما آموزش‌هایی داده می‌شود که پس از دریافت گواهینامه MBA از خدمات مراکز مشاوره اطلاع داشته باشید. درواقع این مرحله‌ای است که باید پیش‌از راه‌اندازی چنین مراکزی بدانید؛ چراکه ممکن‌است گاهی از برخی مهارت‌ها و علوم برای اداره چنین محیط‌هایی بی‌بهره باشید! با آگاهی در این زمینه فرصت دارید که طی دوره MBA این دانش را کسب کنید و یک کسب‌وکار پررونق و پردرآمد را از آن خود کنید.

آیا می‌دانید از راه‌اندازی و احداث یک مرکز مشاوره چه می‌خواهید؟ در طول دوره MBA روانشناسی یاد می‌گیرید که چگونه هدفمند باشید و چه اهدافی برای دستیابی در این حرفه کاملا مناسب و ایده‌آل است. اگرچه بدون بهره‌مندی از تمام این مهارت‌ها، به‌راه انداختن چنین کسب‌وکارهایی غیرممکن نیست، برای دستیابی به سود بیشتر و موفقیت باید توانایی لازم را داشته باشید.

درواقع موفقیت در هیچ تجارتی اتفاقی نیست! شما باید با آمادگی کامل به عرصه رقابت وارد شوید و با کمک آموزش‌های دوره غیر حضوری MBA، برنامه‌ریزی و استراتژی‌های کاملی برای آینده تجارت خود ترسیم کنید. درصورتی‌که چنین اقداماتی را در دستورکار خود قرار دهید، موفقیت شما تضمینی است!

از دیگر نکات جالب در ارتباط با مدرک MBA روانشناسی آن است که اعتبار بالایی دارد و برای افرادی که قصد مهاجرت دارند نیز مناسب است. از آنجایی‌که این آموزش‌ها به‌صورت غیر حضوری انجام می‌شود، شما در هر شرایطی امکان استفاده از تجارب و دانش افراد حرفه‌ای در این حوزه را در اختیار دارید که کاملا سودمند و کارآمد است. این مزیت برای افراد ساکن شهرستان‌های دور از پایتخت که امکان رفت‌وآمد همیشگی ندارند کاملا مناسب است.

از طرفی به‌علت غیر حضوری بودن معمولا هزینه کمتری را شامل می‌شود و از این جهت برای بسیاری از افراد مناسب و حرفه‌ای تلقی می‌شود.

به‌طور کلی باید دوره MBA روانشناسی یک فرصت طلایی است که در اختیار عموم افراد قرار گرفته‌است. شما بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی دانشگاهی خود این امکان را دارید در این حوزه تجربه و مهارت بالایی به دست آورید که برای مدیریت یک مجموعه روانشناسی کارآمد است.

با داشتن مدرک MBA راه طولانی پیش‌روی خود را کوتاه می‌کنید و مسیر موفقیت هموارتر خواهد شد. این آموزش‌ها به‌اندازه‌ای کارآمد هستند که حتی بدون داشتن پیش‌زمینه‌ای درخصوص روانشناسی فرصت دارید خود را برای مدیریت چنین محیطی کاملا آماده و مهیا کنید.

گاهی پیش می‌آید که بسیاری از افراد پس از گذراندن مراحل آکادمیک تلاش می‌کنند با شرکت در دوره MBA روانشناسی آموخته‌های خود را به‌روز کرده و از تجارب بسیاری از اساتید حرفه‌‌ای در این حوزه استفاده می‌کنند. درواقع دوره‌ غیر حضوری MBA نوعی تحصیلات تکمیلی است که به‌صورت آزاد برگزار می‌شود و در قالب دوره‌های مختلف پیگیری می‌شود.

وجود چنین دوره‌هایی خلا موجود در تحصیلات دانشگاهی را پر کرده‌است و نقص‌هایی که در این حوزه وجود داشت را به‌خوبی پر برطرف می‌کند. از طرفی گاهی جدیدترین تکنیک‌ها و ترفندهایی که ممکن‌است در دوره آکادمیک به شما آموزش داده نشود از سوی اساتید این مراکز به شما تدریس می‌شود. دروواقع با شرکت در دوره MBA مهارت‌های خود را در خصوص دانش و مهارت خود بروز می‌کنید.

دوره های پیشنهادی