دوره DBA گرایش مدیریت کسب و کار

دوره مدیریت mba

DBA

_
_

گرایش مدیریت کسب و کار

_
3 ماه الی 1 سال
طول دوره
400 ساعت
مدت دوره
نقد و اقساط
نحوه پرداخت
حضوری/غیرحضوری
نحوه برگزاری
وزارت علوم
مدرک پایان دوره
هیئت علمی
مدرس دوره

گواهینامه معتبر وزارت علوم

قابل ترجمه ویژه مهاجرت

دارای تاییدیه WES

برای دریافت مشاوره رایگان ، عدد ۱ را به ۵۰۰۰۲۲۸۵۲۰ ارسال فرمائید
سوالات متداول

DBA چیست؟

DBA  مخفف   Doctor of Business Administration، به معنی دکتری مدیریت کسب و کار می باشد.  این دوره برای ارتقاء مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب وکار برگزار می شود تا بتوانند در تدوین جهت‌گیری های راهبردی و همچنین حل مسائل واقعی محیط کار موثر باشند. این دوره یکی از شناخته شده ترین دوره ها  در کشورهای توسعه یافته بوده و برای مدیران فارغ التحصیل دوره DBA افتخاری بزرگ بشمار می رود.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

دوره DBA یکی از برترین دوره‌ هایی است که در آن از کلیه فعالیت های کلان یک شرکت یا سازمان را به مدیران آموزش می دهد.اگر شما یک مدیر ارشد، عضو هیأت مدیره یا کارآفرین هستید و یا مسیر شغلی شما رسیدن به این پست های مدیریتی سطح بالا می باشد، برای شما حضور در این دوره بسیار ارزشمند خواهد بود.

مزایای شرکت در این دوره چیست؟

افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند علاوه بر فراگیری مهارت های سطح بالای مدیریت راهبردی یک سازمان یا شرکت ، گواهینامه ای مبنی بر مهارت و دانشی در سطح تخصصی مدیریت را نیز اخذ میکنند و در این دوره ها به شبکه ای از مدیران و صاحبان کسب وکار که در سطح ملی و بین المللی فعالیت دارند مرتبط خواهند شد.

اعتبار مدرک پایان این دوره چگونه است؟

گواهینامه پایان این دوره که مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوی بوده که با هولوگرام رسمی و شماره سریال اختصاصی در وبسایت VOHEC.IR قابل استعلام بوده و قابلیت ترجمه رسمی وزارت دادگستری و امورخارجه را نیز دارا می باشد.

آنچه می آموزید

توانایی مدیریت منابع انسانی

توانایی طراحی نقشه استراتژیک سازمان

توانایی طراحی استراتژیکهای بازاریابی و فروش بیشتر

توانایی پیاده سازی سیستمهای مدیریت پروژه در سازمان

سرفصل ها

رفتار سازمانی و دانش و مهارت های نوین رهبری

مدیریت منابع انسانی پیشرفته

مدیریت استراتژیک پیشرفته

آینده پژوهی

مدل های کسب و کار

بازاریابی پیشرفته

روشهای تحقیق برای مدیران

مدیریت استراتژیک بازاریابی

مدیریت سرمایه گذاری و بورس اوراق بهادار

مدیریت تامین سرمایه

مدیریت ریسک و سرمایه گذاری

مدیریت زنجیره تامین، کالاها و خدمات

کسب و کار بین الملل و قوانین حاکم بر آن

خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و ایجاد کسب و کار

تحلیل اقتصاد بین الملل

تصمیم گیری برای مدیران

تفکر سیستمی

تحلیل رفتار مصرف کننده

توضیحات دوره

DBA چیست؟
کلمه DBA مخفف عبارت Doctor of Business Administration می باشد.

این دوره برای ارتقاء دانش مدیران حرفه ای و آینده نگر و با هدف کسب دانش و مهارت‌های مدیریت کسب ­وکار برگزار میگردد تا مدیران را قادر سازد در تدوین جهت‌گیری راهبردی و همچنین حل مسائل واقعی محیط کار، موثر باشند .

دوره مدیریت کسب و کار DBA در کشورهای توسعه یافته دوره ای شناخته شده و بسیار پرطرفدار برای مدیران است.

مدیریت یک سازمان همواره با مبانی خاص خود همراه بوده است. داشتن مدرک معتبر، تجربه بالا و طرز فکر مناسب جهت حل مسائل و مشکلات تنها چند نمونه از پارامترهای با اهمیت در این حوزه می باشد.

مدیریت راهبردی کسب و کار به تجزیه و تحلیل مسائل مهم و برجسته سازمان ها و شرکتها می پردازد. در این دوره مدیران ارشد می آموزند که با تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف سازمان مورد نظر، سازمان را به اهداف کوچک و بزرگ آن برسانند. همچنین مدیران با استفاده از آموزش های دوره مدیریت پیشرفته کسب و کار DBA قادر خواهند بود شرکت را از وضعیت های بحرانی نجات دهند.

از طرفی دیگر اهداف، چشم اندازها و سیاست شرکت را مشخص کرده و نقشه رسیدن به آن را قدم به قدم طراحی می کنند.

هم جهت کردن تمامی فعالیت های شرکت، مشخص کردن مزیت های رقابتی و بررسی سازمان های هم رده از دیگر اقداماتی است که مدیران پس از شرکت در دوره DBA قادر به انجام آن خواهند بود.

دوره مدیریت کسب و کار DBA
تفاوت دوره DBA با دوره PHD چیست؟
از نظر سطح علمی و ارزش تحصیلی دوره DBA همان ارزش دوره PhD را دارد.

دوره DBA مساله محور است و مباحث مطرح در کلاس ها بر اساس مسائل و مشکلات مدیران اجرایی کسب و کارها مطرح می شود. بنابراین دانشجویان با تجربه خود و اساتید با دانش نظری خود در تعامل با هم کلاس های زنده و شادابی برگزار می نمایند که نتیجه آن رشد و بالندگی است.

انتخاب اساتید واجد شرایط برای دوره DBA موسسه خانه مدیران از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. اساتیدی در این دوره ها موفق هستند، که در کنار توان علمی بالا، سابقه اجرایی درخشانی نیز داشته باشند. اساتید با سطح علمی بالا ولی بدون تجربه کار اجرایی در اینگونه کلاس ها مفید نخواهند بود.

داوطلبین دوره DBA مدیران ارشد و اجرایی شاغل در کسب و کارهای مختلف هستند.

اگر بخواهیم در یک جمله تفاوت بین دوره PhD و دوره DBA را بیان کنیم ، دوره PhD مبتنی بر آموزش رسمی (Education ) که موضوع محور است، حال آن که دوره DBA مبتنی بر آموزش های مهارتی (Training) که مساله محور است، می باشد .

مزایای دوره مدیریت اجرایی کسب و کار DBA
مزایای دوره DBA
♦ اجرایی کردن سریع آموخته ها، خواسته ها و برنامه ها

♦ افزایش دانش و مهارت مدیران در حوزه های فنی مدیریت نظیر مهارتهای بازاریابی ،تبلیغات ،بازرگانی، فروش، حسابداری و مالی و …

♦ افزایش شناخت ظرفیت فیزیکی، روانی و عاطفی افراد سازمان و تفویض مسئولیت به آنها متناسب با توان فرد

♦ ایجاد توانمندی برای حفظ یک اقیانوس آبی و آرام

♦ افزایش توانمندی افراد به عنوان مرکز تعالی سازمان

♦ بهره مندی از متدولوژی تدریس مهارتی محور و کسب توانایی حرکت در مسیر های بحرانی

♦ بهره مندی از اساتید صاحب سبک و تجربه مدیریت

♦ برگزاری کلاس ها برای مدیران در ساعات غیراداری و محیطی اثربخش

لازم به ذکر است در راستای پاسخگویی به آن دسته از مدیرانی که به علت مشغله کاری و یا بعد مسافت امکان حضور در دوره DBA را ندارند، ولی تمایل به یادگیری مباحث DBA و اخذ مدرک وزارت علوم تحقیقات و فناوری دارند، موسسه خانه مدیران اقدام به تولید بسته غیرحضوری دوره DBA با شهریه‌ای مناسب تر نموده است.

مخاطبان دوره مدیریت کسب و کار DBA چه کسانی هستند؟
مخاطبین دوره DBA
به دلیل تراز علمی بالای دوره DBA، این دوره مناسب همه افراد نیست. با این وجود مدیران ارشد و اعضای هیئت مدیره سازمان های مختلف، از جمله مهم ترین مخاطبان این دوره می باشند. همچنین اگر شما کارآفرین هستید و قصد دارید به بهترین نحو ممکن به بررسی بازار و رقبای خود بپردازید، این دوره برای شما نیز مناسب می باشد.

توجه داشته باشید همانطور که در ابتدای این بخش نیز اشاره شد، سطح علمی بالای این دوره منجر می شود که تمامی افراد قادر به شرکت در آن نباشند. برای شرکت در دوره DBA لازم است یا مدرک کارشناسی ارشد داشته باشید و یا مدرک دوره MBA به همراه تجربه و سابقه مدیریت را داشته باشید. نابراین پیش از ثبت نام در این دوره به پیش نیازهای ذکر شده توجه کنید.

مدیران حرفه ای با شرکت در این دوره می توانند مهارت خود را تا اندازه قابل توجهی افزایش داده و سوددهی شرکت را تا اندازه زیادی بالا ببرند. در نتیجه چه یک مدیر معمولی باشید و چه یک مدیر حرفه ای، با شرکت در این دوره قادر خواهید بود سطح علمی و دانش فنی خود را افزایش دهید.

سرفصل های دوره مدیریت پیشرفته کسب و کار DBA چیست؟
مدیریت فروش:
مدیریت فروش فرآیندی است که در آن برای توسعه یک نیروی فروش، پیاده سازی تکنیک های فروش و هماهنگ سازی عملیات فروش تلاش می شود. در این سر فصل مدیران یاد می گیرند چگونه عمل کنند تا به طور مداوم به اهدافی که در مورد فروش دارند، برسند.

همه مدیران می دانند که برای اینکه کسب و کارشان درآمدی داشته باشد باید یک استراتژی خوب برای فروش داشته باشند. به همین دلیل اساتید در این سرفصل به مدیران کمک می کنند تا علاوه بر اینکه به اهداف فروش خود برسند، کسب و کارشان را با رشد صنعت همراه کنند تا بتوانند در بازار رقابتی نیز به موفقیت برسند.

اقتصاد برای مدیران:
مدیریت اقتصاد در دوره DBA
مدیرانی که این سرفصل را به طور کامل درک کنند، می توانند از مهارت و دانش لازم برای ایجاد یک کسب و کار موفق بهره ببرند. علم اقتصاد یک علم کاملا تخصصی و جدا از مدیریت است و خیلی از مدیران فکر می کنند نیازی به یادگیری آن ندارند، اما اینطور نیست. چرا که یادگیری مبانی اقتصاد یکی از واجبات مدیریت است. به همین دلیل یادگیری این سرفصل به مدیران کمک می کند تا با مفاهیم اقتصادی که در کسب و کارشان پیش می آید آشنا شوند و بدانند در راه رسیدن به موفقیت باید از چه ابزارهایی استفاده کنند و چه تصمیمیاتی را بگیرند تا در عرصه رقابت موفق تر عمل کنند.

حسابداری و بودجه بندی در مدیریت:
آموزش حسابداری در دوره DBA
برای اینکه یک مدیر بتواند به بخش حسابداری و بودجه بندی وارد شود باید با اصول و استاندارهای لازم در این مورد آشنایی داشته باشد. در این سرفصل ما به آموزش سیاست های مالی و شیوه های پرداخت می پردازیم. مدیران برای اینکه بتوانند در تجارت خود شفافیت مالی ایجاد کنند باید با اصول و استاندارهای حسابداری و بودجه بندی آشنا باشند. گذراندن دوره مدیرت کسب و کار DBA موسسه خانه مدیران می تواند برایشان بسیار مفید باشد.

دوره مدیریت عالی کسب و کار DBA خانه مدیران
نظریه های سازمان و مدیریت:
یکی از شایستگی های مهم مدیریتی، توانایی مطالعه و درک آنچه که در سازمان رخ می دهد است. نظریه ها طیف وسیعی از مفاهیم، مدل ها و ابزارها را به مدیران ارائه می دهند تا آنها بهتر بتوانند مشکلات را تشخیص دهند و به سازمان خود کمک کنند تا بهتر و موثر تر عمل نماید. در این سرفصل ما به مدیران کمک می کنیم تا این نظریه ها را بهتر درک کرده و از آنها برای حل پیشامدهای احتمالی که در سازمان رخ می دهد مانند تغییرات تکنولوژی، کمک بگیرند.

مدیریت بحران:
مدیریت بحران با دوره DBA
مدیریت بحران یکی از اصطلاحاتی است که در حوزه مدیریت به کار می رود و به این معنی است که یک مدیر در زمانی که سازمانش با چالش یا بحران رو به رو می شود چه فعالیت ها، چاره جویی ها و دستورالعمل هایی را صادر می کند. گذراندن این فصل در دوره DBA به مدیران کمک می کند تا در مواقع بحرانی با حفظ تمرکز خود بتوانند بهترین تصمیمات را بگیرند و کسب و کارشان را به طور صحیح و بدون هیچ گونه ضرری یا با کمترین ضرر از بحران خارج کنند.

مدیریت سرمایه گذاری و تحلیل مدل های مالی:
در این سر فصل مدیران دانش و مهارت سرمایه گذاری با حداقل ریسک را می آموزند. بدین صورت که برای رسیدن به بازدهی مورد انتظار خود باید ریسک مشخصی را قبول کنند. همه مدیران می دانند که در اصول حرفه ای معامله گری به منظور اینکه ضرر سنگینی را متقبل نشوند باید از قبل مدل های مالی را تحلیل کنند تا بتوانند به سودی که انتظار آن را دارند برسند.

اصول و فنون مذاکرات تجاری:
در دنیای امروز، مذاکره همیشه حرف اول را می زند. در این سر فصل ما به مدیران مهارت های ارتباطی و اصول مذاکرات را آموزش میدهیم تا بتوانند با بکاری گیری این اصول و فنون موفق ترین معامله ها را در کسب و کار خود داشته باشند.

افرادی که با شما به مذاکره می پردازند دارای دانش، اهداف و احساسات مختلفی هستند. در صورتی که شما نتوانید از طریق مذاکره آنچه را که سازمان شما می خواهد بدست آورید، مطمئن باشید که کسب و کارتان با بحران مواجه می شود. گذراندن این سر فصل از دوره DBA به مدیران در یادگیری مهارت های ارتباطی و ترفندهای مذاکره کمک می کند.

مدیریت استراتژیک پیشرفته:
مدیریت استراتژیک پیشرفته به مدیران کمک می کند تا روند های کاری را بهتر درک کنند و نسبت به وظایف سازمانی خود شناخت بهتری داشته باشند. در این سر فصل ما به مدیران کمک می کنیم تا با تغییراتی که در محیط بیرون و درون کسب و کارشان می افتد همسو شوند.

مدیریت کارآفرینی و کسب و کار:
مدیریت کارآفرینی
مدیریت کارآفرینی و کسب و کار علمی با استراتژی های مبتنی بر نوآوری و ریسک است که همواره به دنبال ایده های جدید برای موفقیت در بازار می گردد. در این سر فصل ما به مدیران می آموزیم چطور با ایده های خلاقانه در بازار رقابتی برای خود موفقیت کسب کنند.

مدیران کارآفرین با خلاقیت و نوآوری خود، می توانند فعالیت های اقتصادی و اجتماعی را متحول کنند و برای کسب و کار خود رشد و پیشرفت را به ارمغان آورند.

مدیریت تحول:
مدیریت تحول یا مدیریت تغییر شاخه ای از علم مدیریت است که منجر به دگرگونی در سازمان، فرد یا تیم می شود. در این سر فصل ما به مدیران می آموزیم تا با تغییر تخصیص منابع و امور مالی، چگونگی و ابعاد مدیریت فرآیندهای تجاری، امور عملیاتی و یکسری دیگر از ابعاد سازمان بتوانند با توجه به اهدافی که دارند تغییر شکل یا تغییر ماهیت دهند.

مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی پیشرفته:
موتور محرکه هر سازمانی، منابع انسانی آن است. هر مدیری باید با مسائلی که به نیروهای انسانی آن مربوط می شود آشنایی داشته باشد. این سرفصل به مدیران کمک می کند تا یاد بگیرند چگونه روی منابع انسانی خود مدیریت و کنترل بهتری داشته باشند و اینکه چه رفتاری داشته باشند تا بتوانند به پیشرفت سازمانشان کمک کنند.

مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی پیشرفته از زمان استخدام افراد در سازمان آغاز می شود و تا زمان قطع همکاری افراد با سازمان ادامه دارد. با گذراندن این سرفصل دوره DBA مدیران دانش و مهارت لازم را برای پاسخ به نیاز های پرسنل خود می آموزند و این یادگیری موجب افزایش راندمان کاری کارمندان و سازمان می شود.

مدیریت پروژه:
در این سر فصل مدیران دانش، مهارت ها، ابزارها و تکنیک های لازم برای تحقق هرچه بهتر پروژه را یاد می گیرند. مدیریت کردن یک پروژه با فرآیند هایی همچون فرآیند آغازین، برنامه ریزی، موارد اجرایی، پایشی و اختتامی انجام می گیرد.

تمامی موارد گفته شده در بالا در دوره DBA توسط اساتید مجرب به شرکت کنندگان این دوره آموزش داده می شود و شرکت کنندگان می توانند از این مطالب در حیطه کاری خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

مدرک دوره مدیریت کسب و کار DBA
آیا مدرک دوره مدیریت کسب و کار DBA می‌تواند درآمد را افزایش دهد؟
دارا بودن هر نوع مدرک معتبری می تواند درآمد شما را افزایش دهد و مدرک دوره DBA نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته به شرطی که در کنار مدرک از دانش و مهارت بالایی نیز برخوردار باشید. متاسفانه برخی افراد که مدرک خود را از دانشگاه دریافت می کنند، با وجود داشتن سطح علمی بالا قادر به مدیریت یک سازمان در شرایط بحرانی نخواهند بود. دلیل این امر، موضوع محور بودن آموزش ها در دانشگاه ها می باشد.

به همین دلیل همواره توصیه می شود، افراد از آموزش هایcase study و پروژه محور استفاده کنند. در این صورت علاوه بر بالا رفتن سطح علمی، دانش فنی شخص نیز افزایش خواهد یافت. در این صورت هنگام بروز مشکل در سازمان، همانند یک مدیر حرفه ای قادر خواهد بود مشکل را حل کرده و سازمان را نجات دهد.

ویژگیهای دوره مدیریت عالی کسب و کار DBA خانه مدیران:

برگزاری کارگاه های دوره DBA بصورت حضوری و غیرحضوری

دوره حضوری DBA طی یکسال و در ۴۰۰ ساعت برای شرکت کنندگان در ایام آخر هفته (پنج شنبه و جمعه ) برگزار می شود.
خاطرنشان می شود در صورت عدم حضور دانشجویان در هر جلسه فایل آموزشی در سامانه آموزش غیرحضوری LMS موسسه جهت دستیابی دانشجویان به مباحث جلسات مقدور می باشد .

دوره غیر حضوری DBA به دلیل کوتاه بودن دوره و همچنین پایین بودن هزینه آن نسبت به دوره حضوری ، به طور خاص مورد استقبال افراد قرار می گیرد.
در دوره های DBA غیرحضوری محتوای آموزشی توسط اساتید تراز اول داخل و خارج از کشور بصورت آموزش تصویری تولید و در سامانه آموزش الکترونیک موسسه LMS و یا پلتفرم آموزشی موسسه بنام ویدمی (سرویس اشتراک ویدیو آموزشی ) در دو نسخه اندروید و IOs عرضه می شود.
مزایای دیگر دوره DBA غیرحضوری موسسه خانه مدیران سبت به سایر موسسات امکان شرکت دانشجویان غیرحضوری DBA در کلاسهای آنلاین جهت رفع مشکلات دانشجویان محترم می باشد، لذا دانشجویان دوره های غیرحضوری DBA همچون شرکت کنندگان دوره جامع DBA بصورت حضوری امکان ارتباط با اساتید مجموعه را خواهند داشت.

اساتید دوره مدیریت کسب و کار DBA :

اساتید موثرترین عامل بر کیفیت دوره به حساب می آیند. به همین دلیل موسسه خانه مدیران در انتخاب اساتید خود دقت و سخت گیری زیادی دارد. اساتیدی که صرفا سطح علمی بالایی داشته باشند مورد تایید موسسه خانه مدیران نیستند و قادر نخواهند بود به تدریس در این موسسه بپردازند. از آنجایی که اهمیت دوره مدیریت راهبردی کسب و کار DBA بسیار بالا است، اساتید آن باید ویژگی های دیگری نیز داشته باشند.
به همین دلیل اساتید علاوه بر سطح علمی بالا باید دارای سابقه کاری موفق چند ساله باشند. چراکه آموزش دادن مباحث دوره مدیریت DBA نیاز به داشتن مهارت اجرایی نیز دارد؛ اساتید موسسه خانه مدیران از با تجربه ترین، حرفه ای ترین و با سابقه ترین اساتید مطرح در سطح کشور می باشند.

پروژه محور بودن آموزش ها

همانطور که پیش تر در بالا اشاره کردیم، آموزش های DBA در دانشگاه ها و برخی موسسات به صورت موضوع محور هستند. به همین دلیل پس از دریافت مدرک ممکن است شخص تا مدت ها قادر به پیاده سازی دانش خود نباشد.
در صورتی که پروژه محور بودن آموزش ها در موسسه خانه مدیران این امکان را به مدیران ارشد می دهد تا پس از دریافت مدرک و حتی در حین یادگیری مباحث، قادر به پیاده سازی دانش خود و رفع مشکلات سازمان باشند. در نتیجه با شرکت در دوره مدیریت عالی کسب و کار DBA خانه مدیران، بیشتر با حل مسئله و اقداماتی اینچنینی سر و کار خواهید داشت.

پنل کاربری آموزشی بصورت مادام العمر

پس از ثبت نام در دوره یک پنل آموزشی در اختیار شرکت کننده قرارداده می شود که در آن محتوای آموزشی اعم از کتب الکترونیک ، ویدیو های آموزشی و پادکستهای مدیریتی قرار داده شده است و شرکت کنندگان می تواننده بصورت همیشگی از این محتواها استفاده نمایند .
همچنین با بروز رسانی محتواها شرکت کنندگان امکان دسترسی به محتواهای جدید را خواهند داشت.

ارتباط با سایر مدیران کسب و کارها

با توجه به این نکته که غالبا تمام شرکت کنندگان در دوره های مدیریت کسب و کار DBA، خود دارای کسب و کار بوده لذا از جمله مزایای منحصر به فرد این دوره ، امکان ارتباط شرکت کننده ها با یکدیگر و ایجاد شبکه های کاری می باشد.
لذا به سبب اینگونه ارتباطات برای شرکت کننده فرصت شغلی مناسبی نیز ایجاد می شود.
استفاده از تجربه افراد نیز می تواند سرعت پیشرفت را افزایش دهد.

هزینه دوره DBA و نحوه پرداخت آن
در تمامی دانشگاه ها و موسسات زمانی که شما اقدام به ثبت نام دوره DBA می کنید باید در همان ابتدا کل هزینه دوره را بپردازید. اما در موسسه خانه مدیران شرایط پرداخت اقساطی برای شرکت کنندکان این دوره در نظر گرفته شده و افراد میتوانند هزینه دوره DBA را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

پرداخت اقساطی یکی از ویژگی هایی است که موسسه خانه مدیران را از دیگر موسسات متمایز می کند. با ثبت نام در کلاس های این موسسه شما دیگر نگرانی از بایت پرداخت هزینه دوره ها ندارید.

توانایی های کسب شده در دوره مدیریت DBA

در پایان این دوره قادر خواهید بود جلسات مختلف را مدیریت کرده و نقشه استراتژیک سازمان خود را طراحی کنید.
دستاورد دیگری که دوره مدیریت کسب و کار DBA برایتان خواهد داشت، بهبود روابطتان با مشتری و همچنین آشنایی کامل با سیستم CRM می باشد. در نهایت، مهم ترین دستاورد برای شرکت کننده،تبدیل دانش مدیریتی به مهارت کاربردی و عملی می باشد.

پس از پایان دوره و دریافت مدرک، دستاورد های زیادی شامل حال دانشجو خواهد شد. توانایی حل مشکلات سازمان، افزایش دانش و مواردی از این قبیل، تنها چند نمونه از این دستاوردها می باشد. سایر دستاوردها نیز در زیر به صورت جداگانه برای شما ذکر شده است.
– اجرایی کردن سریع آموخته ها، خواسته ها و برنامه ها
– افزایش دانش و مهارت مدیران در حوزه های فنی مدیریت نظیر مهارتهای بازاریابی، تبلیغات، بازرگانی، فروش، حسابداری و مالی و …
– افزایش شناخت ظرفیت فیزیکی، روانی و عاطفی افراد سازمان و تفویض مسئولیت به آنها متناسب با توان فرد
– ایجاد توانمندی برای حفظ یک اقیانوس آبی و آرام
– افزایش توانمندی افراد به عنوان مرکز تعالی سازمان
– یادگیری مباحث توسط متدولوژی تدریس مهارتی محور و کسب توانایی حرکت در مسیر های بحرانی
– بهره مندی شرکت کنندگان از اساتید صاحب سبک و دارای تجربه مدیریت

مدرک DBA:

بعد از کیفیت آموزش، مهم ترین بخشی که در هنگام انتخاب دوره باید مورد توجه قرار دهید، مدرک پایان دوره می باشد. بسیاری از موسسات که دوره های مدیریت کسب و کار DBA را برگزار می نمایند در پایان دوره مدرکی به شرکت کنندگان اعطا نمی کنند، برخی دیگر از موسسات نیز مدارکی را ارائه می دهند که فاقد اعتبار می باشد این عامل در آینده هنگام استخدام، مهاجرت و یا تکمیل رزومه، شخص را با مشکل مواجه می نماید.
مطمئنا یکی از مهم ترین مسائلی که افراد هنگام ثبت نام در موسسه به آن اهمیت زیادی می دهند، مدرک اعطایی موسسه می باشد. طبیعتا هر اندازه مدرک پایان دوره از اعتبار بیشتری برخوردار باشد شرکت کننده در دوره پس از فارغ التحصیلی آسان تر می تواند آن را در به سازمانها ارایه نماید.
موسسه خانه مدیران به فارغ التحصیلان خود مدرک مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه رسمی را ارائه می دهد که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر نیز اعتبار دارد. به همین جهت حتی اگر شخصی قصد مهاجرت داشته باشد می تواند مدرک خود را ترجمه کرده و در کشور مورد نظر خود ارایه نماید .
خاطرنشان می شود مدرک پایان دوره DBA مورد تایید و ممهور به مهر وزارت علوم تحقیقات و فناوری است و امکان تایید و ترجمه قوه قضائیه و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ویژه متقاضیان مهاجرت می باشد و فارغ التحصیلان می توانند جهت استعلام مدرک خود با وارد کردن بارکد درج شده در روی مدرک در سایت www.vohec.ir نسبت به دریافت اصالت مدرک خود اقدام نمایند .
لازم به ذکر است مدرک مورد نظر می تواند تاثیر زیادی در مصاحبه های کاری داشته باشد. از طرفی دیگر این مدرک برای افرادی که قصد مهاجرت و یا کار در کشور دیگری را دارند نیز مناسب است. چراکه قابلیت ترجمه رسمی وزارت دادگستری و امورخارجه را نیز دارد.

سخن آخر
موسسه خانه مدیران  با در نظر گرفتن بهترین اساتید، دوره مدیریت کسب و کار DBA را برای آن دسته از مدیرانی که قصد شرکت در این دوره را دارند، به صورت دو دوره حضوری و دوره آنلاین DBA در نظر گرفته است؛ که مدیران می توانند بر اساس شرایط خود هر کدام از این دوره ها را انتخاب نمایند. مطمئن باشید آنچه را که در این دوره ها می آموزید به بهبود شرایط شغلی شما کمک فراوانی می کند.

دوره های پیشنهادی