درباره ما

با توجه به رشد و گسترش فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و مشاوره در کشور و به تبع آن، افزایش نیاز به خدمات نوین منطبق بر استانداردهای بین المللی، موسسه آموزشی خانه مدیران از سال 1394 فعایت خود را در زمینه ارائه خدمات آموزشی و برگزاری دوره‌های تخصصی مدیریت آغاز کرده است.

این مجموعه با سرمایه گذاری در بخش خصوصی، توانسته است با بهره گیـری از گروهی از استادان و مشاوران متخصص و مجرب داخل و خارج از کشور و برخورداری از همکاری مدیران و پرسنل متخصص و ذیصلاح، دوره‌های متنوع آموزشی را برای سطوح مختلف مدیران ارشد، مدیران میانی و سرپرستان و کارشناسان با گرایش‌های مختلف طراحی و اجرا کند و در این راه پاسخگوی بخش عمده‌ای از نیازهای آموزشی و حرفه‌ای سازمان‌های تولیـدی و خـدماتی باشـد. عـلاوه بـر آن، خانه مدیران توانسته است همواره با معرفی موضوعات و مباحث جدید و متنـوع مـدیریتی، گـام‌هـای مـوثری در بهبـود و توسعه مدیریت و رهبری سازمانهای ایرانی را در بردارد.

برای گذراندن دوره‌های مدیریت در خانه مدیران چکار باید کنید؟

همان طور که می‌دانید موفق شدن در کسب و کار به راحتی و یک شبه اتفاق نمی‌افتد و برای تبدیل شدن به یک مدیر عالی و حرفه‌ای به یک شفاف سازی و نقشه راه نیاز دارید.

کسانی که قصد دارند در دوره‌های آموزشی مجموعه ما شرکت کنند، می‌توانند با گذراندن مراحل زیر در این دوره‌های تخصصی حضور پیدا کرده و مدرکی معتبر و بین المللی دریافت نمایند.

  • پیش ثبت نام : در این مرحله می‌توانید به بخش پیش ثبت نام رفته و فرم مربوطه را به صورت کامل پر کنید و اطلاعات خود را به ثبت برسانید.
  • تماس مشاوران: همکاران ما بعد از دریافت اطلاعات شما، برای مشاوره و اطلاع رسانی تماس می‌گیرند.
  • پرداخت شهریه: پس از واریز شهریه و تکمیل مدارک، در دوره انتخابی خود ثبت نام می‌شوید.
  • شرکت در کلاس: با حساب کاربری خود می‌توانید از کلاس‌های حضوری و مجازی استفاده کنید.
  • انجام پروژه‌ها و تکالیف: در این مرحله، کلیه تکالیف و وظایفی که برعهده شما می‌باشد را انجام می‌دهید و در آزمون نهایی شرکت خواهید کرد.
  • صدور گواهینامه معتبر: در پایان راه مدرک معتبر و دارای تاییدیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت خواهید کرد.

 خانه مدیران چه دوره‌های آموزشی را ارائه می‌دهد؟

  1. دوره مدیریت MBA
  2. دوره مدیریت DBA
  3. دوره مدیر عامل خبره
  4. مدیریت کسب و کار POST DBA
  5. دوره های بین الملل

 

 

درباره خانه مدیران

موسسه خانه مدیران چه امتیازاتی به دانشجویان خود ارائه می‌دهد؟

جلب رضایت و کسب اعتماد شما مشتریان عزیز، همیشه یکی از دغدغه‌های مهم مجموعه ما بوده است و سعی بر این داشتیم که دوره‌هایی جامع و کاربردی توسط اساتید حرفه ای و باتجربه به شما عزیزان ارائه دهیم. بنابراین؛ به وسیله امکانات و خدماتی که ما در اختیار شما دانشجویان عزیز قرار می‌دهیم، می‌توانید به راحتی و با خیالی آسوده مدرک معتبر و بین المللی خود را دریافت کنید.

دسترسی 24 ساعته

در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید به کلیه مطالب آموزشی سایت از جمله ویدئو، پاورپوینت، پی دی اف، صوت، متن و بانک کتاب دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی آموزشی

برای پاسخگویی به سوالات و اشکالات پیش آمده در طول دوره و همچنین پیگیری روند آموزشی حامیان اختصاصی به صورت هفتگی با شما در ارتباط خواهند بود.

برترین اساتید حوزه مدیریت

در کنار برترین اساتید کشور در حوزه های مختلف، مهارتهای مورد علاقه خود را کسب کنید.

ارائه مدرک معتبر 

در پایان دوره، مدرک رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت تایید و ترجمه وزارت امورخارجه و دادگستری به شرکت کنندگان ارائه می گردد.

امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی

خانه مدیران جهت آسایش خاطر و کسب رضایت مشتریان خود، شرایطی را فراهم آورده است، که شرکت کنندگان می‌توانند شهریه دوره را طی 2 الی 4 قسط پرداخت کنند.